Ga naar inhoud


Vernieuwde TVV Live-app, beter of slechter?


Saterke

Aanbevolen berichten

De TVV Live-app is vernieuwd.

De erotiek, RTL en RTBF-zenders zijn verdwenen maar er zijn andere Franstalige zenders (TV5, FR2 t.e.m. 5,...) in de plaats gekomen.

Ik krijg echter bij deze nieuwe zenders steeds de foutmelding dat ze niet op mijn toestel/device kunnen afgespeeld worden (android 7, huawei P9).

En bij sommige andere zenders, zoals TLC, krijg ik de melding dat er niet via mobile data kan gekeken worden.

Via wifi lukt het wel.

Slimme truck, nu kan je in je 2de verblijf of op een bus niet meer kijken naar de zenders via 4G.

De vernieuwing is voor mij alvast een totale mislukking en waardeloos, voorheen was ik heel tevreden. 

Wat vinden jullie ervan?

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites


die nieuwe zenders zijn nog niet actief, en de Fr2 tot 5 is met een basic pakket te zien, komt dus nog 1 dezer dagen in orde.

denk dat sommige zenders in HD worden doorgegeven en op 4G teveel zal verbruiken zodat ze uw data laten sparen.

komt wel in orde, geef het nog paar dagen tijd.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Lap, we zijn terug naar af....

Op de android-app zijn nu ook alle 'nieuwe' Franstalige zenders (TV5, FR2 t.e.m. 5) er weer af.

Zelfs op hun website, rubriek Live TV, vind je de zenders niet meer terug (Basic +).

Ik heb het méér dan enkele dagen tijd gegund en het probleem is inderdaad opgelost, gewoon de zenders verwijderen 😉

De RTBF- en RTL-zenders zijn dan wél weer terug van weggeweest.

TLC werkt nu wél, geen foutmelding meer.

De erotiek-zenders zijn niet meer via de app terug te vinden.

Dus, nieuwe liv-app, een verbetering? Voor mij alvast niet.

aangepast door Saterke

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoeling van deze update  is om de zenders Eleven Sports 2 en 3 te laten werken op androïd-toestellen. Dit is gelukt. Prima werk.

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...