Ga naar inhoud


Spraakoproep verbroken.


Aanbevolen berichten

Je zou ook kunnen proberen om een ander netwerk te kiezen. Dan krijg je ongetwijfeld een foutmelding. Daarna weer jouw provider kiezen.

 

Kijk anders of je de volgende parameters voor NL in dit speciale menu kunt terugvinden:

 

MMC (Mobile Country Code): 204

MNC (Mobiel Network Code): 04 (netwerk van Vodafone)

 

Samen vormen deze twee parameters de parameter HNI (Home Network Identity 20404

 

EDIT: op de laatste screenshots heb je de IMEI niet gewist!

aangepast door beeheap
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

6 uur geleden zei beeheap:

Je zou ook kunnen proberen om een ander netwerk te kiezen. Dan krijg je ongetwijfeld een foutmelding. Daarna weer jouw provider kiezen.

 

Kijk anders of je de volgende parameters voor NL in dit speciale menu kunt terugvinden:

 

MMC (Mobile Country Code): 204

MNC (Mobiel Network Code): 04 (netwerk van Vodafone)

 

Samen vormen deze twee parameters de parameter HNI (Home Network Identity 20404

 

EDIT: op de laatste screenshots heb je de IMEI niet gewist!

Hoi. Die 2 waarden komen overeen met die in het Vodafone configuratie file.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
7 uur geleden zei Marco275:

Ja, dat zei je al eens. Daar heb ik toen al antwoord op gegeven. Ik probeer dat nog even om dat te voorkomen als je heb niet erg vindt.

Ik heb het vermoeden dat je door te kiezen voor de VS, een deel van de configuratie hebt overschreven.

Met andere woorden, de configuratie files voor Europa staan niet meer op het toestel.

Vandaar de opmerking van de servicedienst dat je het toestel dient op te sturen.

 

De hoop sterft als laatste...

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei ceesv:

Ik heb het vermoeden dat je door te kiezen voor de VS, een deel van de configuratie hebt overschreven.

Met andere woorden, de configuratie files voor Europa staan niet meer op het toestel.

Vandaar de opmerking van de servicedienst dat je het toestel dient op te sturen.

 

De hoop sterft als laatste...

Hoi Cees,
Ja dat denk ik ook. Maar als ze bij de servicedienst die configuratie kunnen herstellen zal vast ergens een Android enthousiasteling te vinden zijn die ook weet hoe dat in z'n werk gaat.
De vergelijking gaat wellicht niet helemaal op, maar in de sat/dreambox wereld probeer je de dingen toch ook eerst zelf, met de hulp van de medemens tot een oplossing te brengen.
Ik leer graag iets bij dus als ik zelf moeite doe om een oplossing te vinden kan ik in de toekomst ook een ander weer helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Post verwijderd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...