Ga naar inhoud


Spraakoproep verbroken.


Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Tja, je hebt geen andere opties meer als het toestel ter reparatie aan te bieden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

kan je met de aan/uit toets + volume up toets te samen ingedrukt houden voor 10 seconden niet in zijn "verborgen" menu komen,

en daar de software opnieuw laten instaleren?

 

Het is lang geleden dat ik dit nog heb gedaan, dus ik weet niet of het nu zo nog werkt.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-8-2018 om 13:48 zei ceesv:

Tja, je hebt geen andere opties meer als het toestel ter reparatie aan te bieden.

Ik wilde het bijltje er niet zó snel bij neergooien. Het is een software instelling die is gewijzigd. Er zal toch een manier moeten zijn om die terug te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-8-2018 om 07:28 zei jeevanhoof:

Hoi,

 

kan je met de aan/uit toets + volume up toets te samen ingedrukt houden voor 10 seconden niet in zijn "verborgen" menu komen,

en daar de software opnieuw laten instaleren?

 

Het is lang geleden dat ik dit nog heb gedaan, dus ik weet niet of het nu zo nog werkt.

 

mvg

Hoi jee,

 

Je bedoeld 'recovery' mode denk ik. Om van daaruit nieuwe software te flashen moet ik een factory Image hebben. Helaas zijn er veel images voor veel verschillende modellen en regio's en ik heb de juiste niet kunnen vinden. Vanuit recovery heb ik ook de factory reset gedaan en de cache opgeschoond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je vandaar ook niet de bestaande software die op je toestel staat terug flashen?

 

Ik weet met verschillende ROM's lukt dat wel, maar dat kan ook zijn omdat die software nog ergens is blijven staan na het flashen.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, je hebt geen andere opties meer als het toestel ter reparatie aan te bieden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei jeevanhoof:

Kan je vandaar ook niet de bestaande software die op je toestel staat terug flashen?

 

Ik weet met verschillende ROM's lukt dat wel, maar dat kan ook zijn omdat die software nog ergens is blijven staan na het flashen.

 

mvg

Die hoop had ik ook, een soort recovery partitie zoals op een laptop. Helaas heb ik alleen de mogelijkheid gevonden om te flashen vanaf een SD kaartje.
Ik heb ook ergens gelezen dat het opnieuw flashen van de modem file via ADB een oplossing zou kunnen zijn maar dat vind ik te spannend.

aangepast door Marco275
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...