Ga naar inhoud


Spraakoproep verbroken.


Aanbevolen berichten

Beste heren en dames,

Ik heb het volgende probleem. Uit nieuwsgierigheid heb ik in de *#*#4636#*# gebruikt om in de gegevens van mijn telefoon te grasduinen. (Motorola X Style)
Helaas heb ik hier waarschijnlijk ook de mogelijkheid om te bellen en gebeld vernacheld.  Vreemd genoeg werkt de LTE dataverbinding nog wel.
In dit menu kan ik alleen de radioband van de VS kiezen. Ik heb inmiddels een factory reset uitgevoerd maar dat bracht geen soelaas. Is er een mogelijkheid om dit te herstellen zonder een nieuw image te moeten flashen?

Moto 1_LI.jpg

Moto 3_LI.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

20 minuten geleden zei Tonskidutch:

gezien je eigen afbeelding, de eerste

VoLTE is die niet groen

Oh, dat. Ja dat klopt. Die schakelt zich vanzelf weer uit.

Ik denk dat de telefoon op de US voiceband zit ipv op de Nederlandse. Helaas is de US band ook de enige die zichtbaar is. Terwijl het toch een Nederlands exemplaar is.

aangepast door Marco275
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 13-8-2018 om 18:00 zei Marco275:

Uit nieuwsgierigheid heb ik in de *#*#4636#*# gebruikt om in de gegevens van mijn telefoon te grasduinen. (Motorola X Style)
Helaas heb ik hier waarschijnlijk ook de mogelijkheid om te bellen en gebeld vernacheld.  Vreemd genoeg werkt de LTE dataverbinding nog wel.
In dit menu kan ik alleen de radioband van de VS kiezen

Dit zegt het eigenlijk al, je hebt de RF sectie omgeschakeld op de Amerikaanse standaard.

 

Alleen hoe e die weer terug zet, ik heb geen idee.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Tonskidutch:

en wat zegt je provider?

ik had ook een domme fout met de nieuwe telefoon gemaakt

resultaat nieuwe simm kaart

10 euro

van fouten leer je

Die adviseerden me om de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Daar werkte hij gewoon dus het ligt aan mijn toestel.
Aangezien ik een sim only heb konden ze me verder niet helpen. Ik heb ook contact met Motorola gehad maar die zeggen dat ik het toestel te reparatie moet aanbieden.
Wat ik raar vind omdat het duidelijk om een softwarematig probleem gaat.

15 uur geleden zei henkvd1:

Dankjewel, ik ga me er in verdiepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...