Ga naar inhoud


T55 schotel icm rotor?


Loek3000

Aanbevolen berichten

Bij een kennis heb ik de schotel geïnstalleerd na de rotor te hebben verwijderd, hij was tevreden maar vroeg zich af of hij de rotor kan gebruiken in combinatie met een rotor die hij dus al had (wel een oud ding, geen idee of deze het nog doet)

 

Dan zal je zeggen, had die rotor meteen gebruikt, maar ik zag dat hij maar 4 satellieten kan ontvangen omdat de schotel geen hele draai kan maken, dus de manier zoals het nu is geïnstalleerd is ok alleen wil hij weten of in de toekomst dit gecombineerd kan worden

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik begrijp dat je een Wavefrontier T55 of vergelijkbare opstelling wil gebruiken in combinatie met een DiSeqC rotor? (Of bedoel je het anders?)

 

Hiervan staat een uitleg op een site die hier blijkbaar geblockt is (jammer). Dus ik kan je geen rechtstreekse link geven.

 

Je kan deze vinden als in Google zoekt naar: Multifeed-schotel-toch-Draaibaar-met-Enigma-2-Twin-Tuner.pdf

 

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk kan dat, waarom niet?

Wel een kwestie van even nadenken bij de tuner-instellingen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...