Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
pvdh

spelcomputer werkt niet meer

Aanbevolen berichten

Heb een spelcomputer g7000 van philips staat al  tig jaar stil wou hem nog eens opstarten maar werkten niet meer. heb hem nog werkend weg gezet.

heeft iemand een idee waarom het niet meer werkt.

dacht zelf onderdelen geoxideerd?

gr piet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gaat hij niet aan? Geen beeld op de TV? Of reageert ingeschoven ROM-Pack niet meer.

Zo'n apparaat is al oud en de kans dat de voeding rot is is best groot. Uitgedroogde elco's e.d.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

voeding is een 9volt 1,3 A  zou makkelijk kunnen dat die geen goede afvlakking meer heeft.

Zat de modulator niet op kanaal 4 VHF. en er zit geen video uitgang op..

aangepast door focus103

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geeft geen beeld zal de condensatoren allemaal controleren van de modulator weet ik niet

gr piet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

stom stom ik heb hem via de tv naar zenders laten zoeken en heb nu wel beeld.

gr piet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door Jan Ambers
      Van de stereoinstallatie in de veranda valt het me op dat één LS box minder hard klinkt als de andere, vooral hoge en mid tonen zijn zachter???
      Box verwissseld van L => R en R =>L en de zwakkere box blijft zwakst.
      Het is een Grundig M600 box, een 3weg systeem met ingebouwde 3wegsfilter, 4 spoelen en enkele condensatoren
      Kan het dat het rendement van luidsprekers achteruit gaat?, Mid en ev tweeter?
      Hoe begin ik hieraan?
    • Door trust
      Bij dit app. is in de voeding IC 5799 uiteen gespat wss door sluiting in een eco
      wie weet welke opdruk dat ic heeft ?
    • Door Happy2000
      IK heb hier een HKTS200SUB staan die niks meer doet, het is de sub die vol zit met witte kit.
      Heb de elco's secondaire vervangen en de diodes lijken goed.
      Iemand ervaring met reparatie van deze sub?

• Door boarder
      Mijn aardingsmeter kyoritsu 4102 meet foutief. Iemand een schema van een dergelijk meettoestel.
      Of een procedure om deze te herstellen.
      Het is een analoog apparaat met vrij veel elektronica . Wordt weinig gebruikt - maar toch nuttig.

• Door atema
      Hallo ik heb hier een LG tv type is 42pj250, deze valt uit je hoort dan een relais klikken en dan gaat de tv weer aan, heeft iemand een idee wat dit kan zijn. mvg a
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.