Ga naar inhoud


De text op mijn LCD scherm is veel te groot ,ca.2x.


columbo

Aanbevolen berichten

Wat er nu loos is weet ik niet,het beeld is ook niet meer scherm vullend L+R ca.4cm,boven en onder ca.2cm geen beeld/zwart dus.

Ik heb ergens schijnbaar wat gewijzigd ,een mislukte poging om de vevelende pop ups die regelmatig R.onder in het beeld verschijnen (bij Croome) te stopen.

Montor =Medion 52x29 cm.

Ook zijn de letters veel te groot evenals de pictogrammen op het buroblad.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met ctrl + maak je ze groter, met ctrl - kleiner, terwijl ctrl 0 de standaardinstelling levert.

Moet ze hier van tijd tot tijd gebruiken omdat hier wat katten rondlopen die het leuk vinden om over het toetsenbord te lopen, erop neer te ploffen of gaan liggen rollen. Ze weten daarbij de gekste dingen te creëren waarvan ik soms het bestaan niet wist en moest gaan zoeken hoe ik het weer ongedaan kon maken.😁

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt resoluties instellen in windows, maar ook aan de monitor

de monitor (een moderne) staat op auto sync hetgeen het maximum aan resolutie biedt bij die Medion

de windows pC moet gewoon ingesteld zijn op het maximum wat je monitor aankan, OF die resolutie die jij m.b.t. lezen van tekst het prettigste vindt

 

als er iemand een andere desktop instelling heeft gekozen, voor slechtzienden bijvoorbeeld, ligt het aan je persoonlijke instellingen van de desktop en of dat desbetreffende desktop thema

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...