Ga naar inhoud


Mutant HD51 Vastlopen


fried001

Aanbevolen berichten

Heb sinds vandaag een mutant hd51 met de laatste versie van openpli erop,nu loopt hij om de haverklap vast.

Als ik naar een programma kijk loopt hij vast ben ik in het menu idem,scan ik mijn kanalen idem, het maakt niet uit wat ik doe hij loopt steeds vast ,enigste remedie ...stekker eruit en terug opstarten.

Ik heb al een andere image erop gezet en daar doet hij het ook...iemand die weet hoe ik dit kan oplossen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja raar probleem, heb ook de laatste versie openpli 7 erop, geen problemen op beide hd51 boxen. Anders zou je eens moeten flashen zonder de backup te restoren.

Misschien een rare instellingen of een plugin die problemen geeft.

Beetje voor beetje opnieuw instellen.

Kan ook zijn dat hij op het koppelen van een netwerkschijf blijft hangen.

 

 

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei peper:

Ja raar probleem, heb ook de laatste versie openpli 7 erop, geen problemen op beide hd51 boxen. Anders zou je eens moeten flashen zonder de backup te restoren.

Misschien een rare instellingen of een plugin die problemen geeft.

Beetje voor beetje opnieuw instellen.

Kan ook zijn dat hij op het koppelen van een netwerkschijf blijft hangen.

 

 

Heb alleen en Hardeschijf van 1 terabyte er op aan gesloten,mss eens loskoppelen..en ik draai  de CCcam omdat ik de Oscam niet werkend krijgen.Maar ook zonder Cam erin loopt hij vast dus daar zal het al niet aan liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval zou ik even een nieuwe flash doen en alles nieuw installeren dus niets uit een eventuele back up terug zetten ook even opletten dat je USB zip gebruikt ipv multiboot (tenzij je dat wilt natuurlijk)

 

Harde schijf zou ik dan inderdaad even loskoppelen en kijken hoe het dan gaat. dan sluit je dat iig uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu 4 verschillende image geïnstalleerd op de box,heb van alles geprobeerd HD schijf losgekoppeld zelfs mijn kabel van de schotel niet aangesloten.

Volledig naakt aangesloten zonder instellingen of enige backup terug te zetten.

Conclusie box blijft vast lopen 😖

Ga morgen eens bellen naar de winkel waar de box van komt,en als die het niet weet gaat de box terug....is nog steeds onder garantie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag nog wat liggen rommelen met de box de openpli 7.0 geïnstalleerd en dan een update uitgevoerd op de box met een versie van vandaag.

Nu loopt de box al een paar uur en nog geen vastlopers zelfs niet in standby,laten we hopen dat het zo blijft 🤞

Alvast allemaal bedankt voor de hulp👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...