Ga naar inhoud


hoe eigen ringtone op iphone zetten (google tips gaan niet)?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik heb gegoogeld en diverse teksten gevonden, hoe een eigen ringtone te maken, en dat is ook gelukt.

Maar hoe krijg ik die ringtone nu in mijn iphone? via itunes onder windows staat er, maar ik krijg die ringtone niet bij de beltonen.

heeft apple die truc geblokkeerd, of zie ik iets over het hoofd?

mijn ringtone duurt niet langer dan 30 seconden, dan converteer ik die met itunes naar aac nml .m4a, en rename die in msdos naar m4r.

Maar helaas.

ook al m4r ringtone's gedwonload, ook al online geconverteerd, maar krijg ze niet op de iphone.

lukte me heel vroeger wel met een iphone 4.

Wie kan me helpen? zoekresultaten helpen niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een kind van 16 geeft het gevonden.

je sleept die over van Windows verkenner naar de ringtone onderdeel.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...