Ga naar inhoud


Wat gaan we kopen


ikku

Aanbevolen berichten

voor 30 jaar tot voor 15 jaarhad ik ook draaibare schotels dat was noodzakelijk omdat je de sats

op 27w 13E en 69E nodig had om de volledige benodigde zenders te ontvangen

Wat een elende zap je naar een zender moet de schotel gericht worden (wachten) dan als flinke storm was

alles nieuw uitrichten had toen een 2,4 meter schotel met polarmount en staaf motor.

Wat is het nu toch eenvoudig en comfortabel geworden met de satellieten dicht in de buurt met multi lnb

en diseq schakelaar zappen zonder wacht (uitricht) tijd.

Helemaal in begin moest ik nog naar buiten om LNC 90 graden met de hand te draaien als

je van HOR naar VER moest

TS mag terug naar de steentijd.

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites


maar dat was de vraag niet of ik met een berenvel wil lopen of met een jas van The North Face, en draaien duurd geen uren , en wachtend in mijn hol vind ik het wel prima,, 80 % van de nederlanders vind een schotel maar gedoe, hebben liever een provider met internet dan eens in de zo veeltijd de freq weer eens te veranderen , en ze denken nog steeds dat je roots ver weg liggen ,.. mijn achtergrond was toen der tijd het gedoe met upc,, die heb ik de deur uitgeschopt en toen maar gaan schotelen, met de verschillende modules magic bv, heb ik nog steeds liggen 10 cm stof er boven op , maar goed,, visiosat,, heeft ook weer een erotische nieuwe naam ,, gibertini,, maar dan moet ik wel weten waar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ikku

 

Er mogen op dit forum geen namen van winkels of webshops genoemd worden maar ik neem aan dat je handig genoeg bent om dat met Google zelf uit te zoeken.
Zeker als je ook de prijs nog bij het gezochte artikel plaatst, moet het een fluitje van een cent zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei luisteraar:

voor 30 jaar tot voor 15 jaarhad ik ook draaibare schotels dat was noodzakelijk omdat je de sats

op 27w 13E en 69E nodig had om de volledige benodigde zenders te ontvangen

Wat een elende zap je naar een zender moet de schotel gericht worden (wachten) dan als flinke storm was

alles nieuw uitrichten had toen een 2,4 meter schotel met polarmount en staaf motor.

Wat is het nu toch eenvoudig en comfortabel geworden met de satellieten dicht in de buurt met multi lnb

en diseq schakelaar zappen zonder wacht (uitricht) tijd.

Helemaal in begin moest ik nog naar buiten om LNC 90 graden met de hand te draaien als

je van HOR naar VER moest

TS mag terug naar de steentijd.

 

 

Tja , een 2.4 mtr schotel die wil nog wel eens wind vangen , niet te vergelijken met wat TS wil .

Ik heb hier een 1.8 mtr Channelmaster staan aan een Jaeger SMR 1224 Rotor en toen de pannen van het dak vlogen is er niets verdraaid aan die installatie .

Een polarmount met actuator is m.i. nog stabieler (indien deskundig gemonteerd)

nokpannen 10 mrt 2019.jpg

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ikku, Visiosat heeft inderdaad al weer een paar jaar een nieuwe naam, Cahors, de naam van de plaats waar de Visiosat fabriek staat.
Ja je loopt flink achter. Gibertini is een hele grote Italiaanse schotelfabrikant die kwaliteitsschotels maakt. De nodige andere fabrikanten van schatellietschotels en aanverwante artikelen, laten hun schotel bij Gibertini maken zoals het toch zeker niet onbekende merk Fuba.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een huurhuis , heb het niet zelf gebouwd .

Na klacht bij woningbouw vereniging werd ik direkt doorverbonden met een aannemer .

Bij de melding dat er een stuk of 7 nokvorsten af lagen vroeg men : aan de voor of de achterkant ?  pfffttt

  • Like 1

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrollijk Pasen allemaal. Voor diegene die via een Duitse Webshop willen bestellen ,en nog geen prijs indikatie hebben ,is er een prijsvergelijking ,Idealo.de.genaamt ,daar

vind je de meest gustige artiekelen,

Gibertini.png

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...