Ga naar inhoud


Sangean wifi internetradio platform gewijzigd


Eduard07

Aanbevolen berichten

@Eduard07

Op dit moment heeft het weinig nut om bij Frontier verzoekjes aan te vragen....

 

Ze moeten eerst de nieuwe service weer opbouwen, waar ze op 7 mei mee gestopt zijn.

Dit zie ik al even staan: Based on customer feedback we are working to add Favourites and Personal Streams into the new service.  Please bear with us for a few weeks while we develop and test this functionality.

 

Frits de Laar

VU+ Duo2
CanalDigitaal FamilieHD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ritselaar, dat lees je te beperkt. Ze willen heel graag hun database updaten m.b.v. jouw verzoekjes.

 

De functionaliteiten die nu verdwenen zijn - favorietenlijsten maken en handmatig streams toevoegen - staan los van de verversing van de database. Die loopt bij Airable nogal achter, dus jouw gewenste toevoegingen zijn zeer welkom. Je hebt er namelijk weinig aan als je een favorietenlijst kunt maken terwijl  jouw favoriete zenders helemaal niet in de database zitten.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was in het begin 2 dagen, maar ik heb de indruk dat er nog behoorlijk veel tickets worden verstuurd. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dreka1, dat is vreemd. Ik heb de vorige week 2 tickets verstuurd en op beide eergisteren een bevestiging gekregen. Inmiddels waren de zenders vanmorgen inderdaad toegevoegd. Waarom niet even een herhaalticket sturen? Was je ingelogd toen je de ticket verstuurde? 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep was ingelogd , anders kan je niets versturen , van Vtuner 2 dagen later bericht , dat de zender gewoon werkt en dat klopt op de site van Vtuner kan je controleren of een zender werkt.

En ook dat Medion geen abonnee meer is, bij Vtuner .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren en vandaag nog extra reacties gekregen n.a.v. mails een dag eerder. Sinds de switch van VTuner naar Airable via FrontierSilicon heb ik alleen maar snelle reacties gehad, inclusief toevoegingen. Dus een extra poging middels een nieuwe ticket is echt raadzaam. Ik betwijfel of een andere provider sneller is. MediaU is niks sneller dan FS, maar ook snel.

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er best vertrouwen in dat het Airable platform ook in orde komt m.b.t. favorietenlijsten. Kwestie van tijd. Is ook in hun belang. Eveneens goed weekend!

Echt weer voor internetradio in de tuin!😁

 

aangepast door Eduard07
  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik kreeg vandaag een bericht van Wifi Radio Frontier.

 

Er is inmiddels een update, waardoor je via https://smartradio.frontier-nuvola.net/  weer een favorietenlijst kan aanleggen in je internetradio device.

Je dient wel een nieuw account aan te maken en een unique ID (die je kan uitlezen op je device.

 

Inmiddels weer een deel van mijn favorieten opnieuw aangemaakt.

 

Frits de Laar

  • Like 1

VU+ Duo2
CanalDigitaal FamilieHD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...