Ga naar inhoud


Vu Duo rode led


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

kun je lezen?

Ja dat kan ik, maar kun jij vragen beantwoorden? Want zoals gewoonlijk heb je geen enkel benul wat er allemaal te koop is op de markt en wat de kwaliteit is.

Je praat maar wat.  Net een vrouw, als er maar geluid uit komt..

 

Dus geef nou gewoon eens antwoord op vragen die zinnig zijn en als je er niet over kunt meepraten, zeg dan gewoon niets! Je ruist!

18 uren geleden, Mimisiku zei:

Naar mijn mening eigenlijk niks... Zolang je als koper maar realistisch blijft. Als ie het doet, prima. Gaat hij stuk, dan naar de eco-straat. Je mag voor die prijs geen top-kwaliteit verwachten.. Als zo'n goedkope box alles doet wat jij wil en je bent er tevreden mee is dat toch prima. Tenslotte ben jij als gebruiker de baas niet?

Ja, precies, zo is het! Alles naar zijn waarde.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
Op 22-5-2020 om 10:31, klif zei:

* repareert dit,prijs valt mee

even een aanvulling nodig : elco 220uF of iets groter + keramische condensator 1uF en een beetje vrije tijd ,laten doen kost 25 euro ,ik heb 3 adressen , PS  (een Vu+duo met HD wil je zolang mogelijk heel houden , want een makkelijker ontvanger heb ik nog niet gezien ,ik heb er 4 in gebruik en 2 reserve want er gaat wel eens 1 stuk ) succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...