Ga naar inhoud


Still alive ?


Pluizebol

Aanbevolen berichten

  • Moderator

ik ben met name geinteresseerd in de sandbox die in 1903 zit. Ik heb nog geen tijd gehad om het te testen, maar dat gaat zeker gebeuren

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Apps problems with the May 2019 Update

In addition, there has also been a few complaints about apps and features not working correctly after upgrading to the new version of the OS.

Broken Sandbox

For instance, Sandbox is among the favorite features coming with the Windows 10 May 2019 Update, but after the upgrade, a small number of users started reporting problems.

On Reddit, user samsungscreen reported:

Can't start Windows Sandbox, "Error 0x80070002"

Also, user -pANIC- shared a screenshot showing that Sandbox failed to start with error 0x80070057:

Anybody knows how to get Sandbox working?

 
Capture.JPG.bdab03e1cff44b77de467d5904a62d20.JPG
 

windows-sandbox-failed-error.jpg?itok=11Image source: Reddit

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Most Windows 10 users are running the update from over a year ago

 

Microsoft’s original grand plan for Windows 10 was an operating system that was always up-to-date. Updates were intended to be mandatory, and while you could delay them a bit, you couldn’t opt out of them entirely. And the software giant was committed to rolling out two major feature updates a year.

 

Fast forward to now, and things are very different. You can delay, or avoid, most updates, including feature updates -- assuming you’re even offered them in the first place.

 

AdDuplex monitors the state of adoption for the various Windows 10 versions, and its latest figures, for May, show the October 2018 Update (1809) is still only on 31.3 percent of systems (up from 29.3 percent in April), and the May 2019 Update (1903) is currently to be found on just 1.4 percent of devices.

 

In the case of the latter update, its tiny share can be attributed to it only having been released to the general public a week ago, and Microsoft blocking incompatible systems from installing it.

 

It will be interesting to see what that figure rises to next time around after a full month of availability.

 

In the meantime, the vast majority of Windows 10 users -- a whopping 61.1 percent -- are still running the April 2018 Update from a year ago, suggesting people unsurprisingly prefer stability over the latest bells and whistles. Windows 7’s enduring popularity is testament to that…

 

Windows-10-versions-1200x740.jpg.345d31c7bf2fe1b86d8fff8b58c1204d.jpg

 

Bron: betanews.com

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

desbetreffende foutmeldingen kun je ook bij windows zelf opzoeken en eventueel in de community / support terugvinden

heb er in het verleden al een paar gevonden die mijn situatie betroffen en zo ook een oplossing gevonden die werkte.

 

maar je leest ook dat het niet voor iedereen werkt, omdat we ook allemaal heel wat verschillende situaties hebben

overigens is dat ook bij andere OS'sen

12 uur geleden zei Penthe:

suggesting people unsurprisingly prefer stability over the latest bells and whistles

en zo iets kun je altijd in de ether brengen om je eigen wijsheid naar klanten toe te bevestigen

dat soort nieuwsberichten gaan aan mij voorbij

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor ik heb ook liever een stabiel systeem dan nieuwe updates, dus die nieuwe updates hoeven van mij dan ook niet en zo denken de meesten er gewoon over, dat is geen praatje maar een feit. Dat kun je dan wel aan je voorbij laten gaan maar dan lieg je in feite tegen jezelf. Microsoft maakt er gewoon een potje van punt uit. Ik plaatste maar van 2 nieuws berichten de inhoud er staan er echter honderden wat de 1903 update betrefd daarom blijf ik voorlopig gewoon 1809 aanhouden en als ze door blijven rommelen update ik gewoon niet meer net zoals vele anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik dat van microsoft te horen krijg en de update wordt opgeschort is dat duidelijk

ook als middels de telemetrie ontdekt wordt dat een bepaald onderdeel niet correct kan worden geïnstalleerd wordt de update uitgesteld

 

maar als dat van een of ander betanews forum komt kijk ik er anders tegen aan,

 

en in de herfst heb ik ook opgeschort, dus ik lieg niet tegen mezelf ik lees de berichten zo goed ik kan en probeer bij te blijven

maar op dit moment kan ik alleen een probleem ontdekken in de logboeken met 1903 en verder niets

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En telemetrie zit ook in Android,IOS en MacOS.

En vergeet Facebook niet. (Whatsapp is van dezelfde Suikerberg!)

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...