Ga naar inhoud


Still alive ?


Pluizebol

Aanbevolen berichten


Ja hoor maar zodra er iets gezegd wordt over Windows dat op waarheid berust en negatief is wordt het aan de kant gezet dus waarom zou je hier dan nog posten? Die nieuwe update 1903 zit barstens vol met fouten en er blijven er maar bijkomen en patches die dingen moeten oplossen slopen enkel nog meer. De Windows lovers praten hier helemaal niet graag over.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat je beschrijft over Windows kan je zeggen over elk software programma.

 

Het is niet perfect, maar wel bruikbaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar die audio fout in Windows 1903 is zwaar irritant allemaal hickups en storringen met je geluid en dit is ook nog niet opgelost, en dan dat bij de laatste patch voor 1903 ook je internet verbinding wordt vernaggeld tja dan ben je gelijk klaar met die nieuwe update. Nee je kunt er niet normaal mee werken. Gelukkig is volgens de cijfers pas 6% over op 1903 dus de rest kan nog genieten zonder irritante problemen.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Penthe:

Nee je kunt er niet normaal mee werken.

ik werk elke dag onder windows 10 pro

dus volgens de radio NPO2 jingle:

waar gaat het eigenlijk over? :blink:

 

ik heb geen problemen met audio niet met de usb dab+ noch de spotify, of Cortana en Skype!

ligt misschien aan jou hardware?

 

aangepast door Tonskidutch
time

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

tuurlijk is dit forum niet dood. Omdat windows 10 supergoed werkt wordt er hier weinig gepost 😉

 

Er zijn wat problemen met 1903 die driver gerelateerd lijken, en afhankelijk van welke hardware je gebruikt ervaar je daar hinder van. Eigenlijk niets nieuws, want dat was vroeger bij de release van een nieuwe windows versie niet anders.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op dit moment lopen hier de 1903 updates binnen, voor een stuk of 60 computers.

 

Ik heb van de gebruikers geen klachten gehoord.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat bedoel ik nou, Google spreekt anders. Ik heb 1903 in de wachtstand staan tot de meeste problemen zijn opgelost. Hier heeft nooit iemand problemen zeer frapant. Dus maar weer stilte hier invoeren want als er geen problemen zijn behoeven die ook niet te worden opgelost. Maargelukkig zijn daar andere forums voor.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb op kantoor ongeveer 60 computers draaien, die allen automatisch hun Windows updates krijgen.

Je zult het niet geloven, maar ik heb er geen omkijken naar, het werkt gewoon.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Penthe:

En dat bedoel ik nou, Google spreekt anders. Ik heb 1903 in de wachtstand staan tot de meeste problemen zijn opgelost. Hier heeft nooit iemand problemen zeer frapant. Dus maar weer stilte hier invoeren want als er geen problemen zijn behoeven die ook niet te worden opgelost. Maargelukkig zijn daar andere forums voor.

 

Heb je je nieuwe Android ook in de wacht staan,want daar zitten ook problemen in.

Geen besturingssysteem is zonder roblemen en bugs!

Zelfs in het door mij het meest gebruikte (dual boot) met win10.KDE Neon Linux.

Lees dit maar eens.

En toch heb ik het er weer erop gezet,omdat het mij het best bevalt.

En mocht je nog wat meer willen weten over bugs (problemen) in software lees dan dit eens!

Ja,je leest het goed: gemiddeld 15-50 fouten per 1000 regels programmeercode!

Volgens deze website heeft Android 10 miljoen regels code en Windows 7 zo'n 40 miljoen.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tonskidutch:

kun je nu met 1903 gelijktijdig laten draaien WSL2

Weet ik,maar ik draai het liever op een echte schijf.

Genoeg ruimte: 120 GB SSD en 2 TB HDD

Mogleijk ga ik het wel testen,maar ik heb het gevoel dat het niet veel anders is als dat ik in Virtualbox doe.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...