Ga naar inhoud


Updaten cd ci module met wereldbol.


Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Sprietje, De uitleg, in een van mijn eerdere berichten, heb ik ook van de site van Canal Digitaal. Is mij niet gelukt. Geeft aan: Download mislukt. Staat ook dat,als dat er staat, de nieuwste software er al in zou zitten. Is dus niet het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De OTA update wordt allang niet meer aangeboden. Enige optie zóu zijn iemand met een TF-5500 en een .rec bestand waar de update "toevallig" volledig is meegekomen. Kans dat je een flinke prijs in de Toto wint is echter groter.. Sneller is de aanschaf van een nieuwe CI (de witte) of indien mogelijk gewoon een softcam gebruiken...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mimisiku, Jammer dat de update niet ota is. Is in ieder geval duidelijk. De Technisat heeft een ci module nodig. Omdat ik deze nog heb leek het mij mooi om deze verder te gebruiken. Zal wel moeilojk worden. De nieuwe witte kan de smartwi niet aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kijken of iemand er nog een heeft liggen en die wil verkopen?

Alternatief een Aston module gebruiken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei adelaar:

De nieuwe witte kan de smartwi niet aan.

Klopt, daarom heb ik vroeger maar 1 Ci-module met wereldbol gratis omgeruild bij Canal Digitaal voor de witte en de overige CI-modules met wereldbol gehouden. Nu kan ik ook nog Mezzo HD kijken. Canal Digitaal wilde ze toen alle 3 omruilen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...