Ga naar inhoud


Aanbod LG smart tv van TV Vlaanderen


satharry

Aanbevolen berichten

wim01

je begrijpt er niks van leer lezen tussen de letters.jij met 60cm wok in spanje?ik denk dat je meer in bed ligt dan tv kijkt.het enige deftige materiaal dat je hebt staan is vu.en dan vermoedellijk nog gekocht via webshop.tot dat da ding defekt gaat dan kan je beginnen te janken de rest van uw materiaal zet ik nog niet in mijn honden kot .

ik speel met 1 meter schotel nog nooit beeld uit val gehad bij slecht weer .succes met uw lgke.laat mij maar zielig wezen ,ik kijk tv.en jij gaat slapen van miserie

Link naar reactie
Delen op andere sites


dat jullie mekaar niet "liggen" is duidelijk

overkomt mij ook wel eens met deen of dander hier , maar het is niet een antwoord op een relatief simpele vraag over een aankoopadvies

dat type LG 49UM7100PLB  kun je ook op andere websites eens bekijken en de ervaringen er over nalezen

 

in combinatie met een abonnement dat je toch al wilde hebben is het een goedkoop toestel voor UHD

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

tonskidutch

U slaat de nagel op kop.

maar ik wil gewoon zeggen ,dat tvv vlaanderen en lg hier niet correct zijn .ze moeten het hebben van hun dealers  en steeds schieten ze onder hun duiven.je moet mij eens uitleggen dat een toestel aan 700 eu verkocht wordt en tvv en lg gaan dit dan promoten aan 350 euro .is dit correct naar de dealer toe ?dit trekt alleen mensen aan die boven hun stand leven .en ja mijn instalaties werken .voor griekenland heb ik een 3m50 staan en in noorwegen 2m40 in spanje 1m 20.dus laat wim 01 maar voort knoeien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Tom-17 het is mij wel duidelijk dat u niks maar dan ook niks goed vind aan TVV

Oh ja, ik slaap wel goed he..😪

@Tonskidutch

Inderdaad, maar een abo had ik  al, de Tv aan halve prijs. En iets dat ginder toch aan vervanging toe is, wel dan is dat goed meegenomen.

En dit was een promo voor bestaande klanten dus, waarom niet.

aangepast door Wimo01
bijboeging tekst

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 24-8-2019 om 22:42 zei satharry:

Probleem opgeslost.

TV aanbieding van deze week bij Den A..... en een tweedehands laptopje met Hdmi aansluiting.

Werkt als een speer. We hebben beeld!!

Die winkel had idd een smart-tv.

Zeker dat de TVVLAANDEREN app er niet op werkt?

Ik heb in huis op LG de app geïnstalleerd. Werkt heel goed. Ook de terugkijk tv. Ik gebruik hem voor als ik uitval heb bij onweer.

Had eerst tweede kaart voor slaapkamer. Nu opgelost door TVVLAANDEREN app op smartphone die via Chromecast doorstuurt naar televisie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze aanbieding genomen, mijn derde kaart wordt na een maand naar de nieuwe ci omgezet, dit was geen verplichting. Ik heb het gewoon gedaan omdat die kaart vrij oud is en veel gebruikssporen heeft. Ze vragen de oude niet terug die heb ik dus reserve. Vandaag keurig de tv ontvangen. Mooi toestel voor deze prijs. Tvv app werkt perfect. Eindelijk een provider die aan zijn bestaande klanten denkt. Als derde tv met de ci incl kaart is dat een mooie prijs. Om gewoon tv te kijken perfect. Ik heb ook dreamboxen enz en weet wel degelijk het verschil. Alleen niet iedereen heeft nood aan de snufjes. Gewoon tv aan en kijken zoals vroeger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...