Ga naar inhoud


Aanbod LG smart tv van TV Vlaanderen


satharry

Aanbevolen berichten

Hoi Satvrienden.

Heeft er al iemand van jullie ingegaan in het aanbod van TV Vlaanderen om een LG tv aan verminderde prijs aan te kopen?

https://www.formlets.com/forms/eLaU5jUDV62fBTvI/

Ik heb wel interesse maar zou wel willen weten of er geen addertje onder het gras zit.

Ik weet dat je vastzit met een verlenging van je abbo voor 24 maanden.

Wel heb ik daarbij volgende vragen.

Wat gebeurd er na ontvangst van die tv met je oude getrouwe Tv-Vlaanderen kaart? Blijft die kaart gewoon verder werken of word die dan stiekem afgeschakeld zodanig dat je alleen nog maar beeld hebt op die aangeboden LG TV.

Kan je met die tv de app van TV-Vlaanderen gebruiken om zonder schotelantenne maar wel met een degelijke internetverbinding naar Tv-Vlaanderen te kijken?

Iemand ervaring over dit aanbod?

Groetjes Satharry

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik wil zeker geen gesponsort apparaat van een provider.. Nu werkt de App, kan zomaar veranderen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei sabtriple:

je laat je toch niet het slechtste merk aan smeren dat bepaal je toch zelf.

Ik heb ook een LG tv en ik zie zelden andere merken die een beter resultaat geven qua scherpte, en helderheid,  in elk geval stukken beter dan samsung tv's. Wat betreft aanbod van internet, ik kijk zelden of bijna nooit via internet app. Al 5 jaar satelliet tv en tot nu nog nooit problemen met kaart in tv en kaartlezer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben daarop ingegaan.

De reden was dat aan het rondzien waren om een nieuwe Tv te kopen. Niet voor hier thuis maar op ons ander verblijf.

Wanneer je het formulier invult krijg je een dag of 2 erna tel. van de klantendienst.

Ze willen zeker zijn dat je dit aanbod aanvaard.

Maar je krijgt er ook een gratis CI+ bij (is dat met zo een chip in?) dan hoef je geen decoder meer te gebruiken, maar dan zou je oude kaart wel worden uitgeschakeld.

Dat heb ik vriendelijk geweigerd. Dat was te verstaan zeiden ze om dat ik anders met mijn tv thuis niet verder zou kunnen, is van voor 2016.

Indien je het aanbod aanvaard sturen ze je daarna een mail met de gegevens om die 349€ te betalen Eens die betaling bij hun geregistreerd is wordt er een opdracht naar de leverancier gestuurd. Eens dat pakket kan verstuurd worden kan je dit volgen via Track & Trace. Zo werd mij verteld. Ik verwacht dan volgende week een bericht hierover.

Op Mijn TV Vlaanderen onder mijn Abo. zul je zien dat het abo. is aangepast voor 2 jaar.

 

Live TV is toch geen probleem.

@sabtriple

Ik heb momenteel 2 Tv's van LG en zou niet weten wat daar mis mee is. Ieder zijn eigen keuze he.

@Mimisiku

Die zelfde TV had ik ook gevonden hier bij ons bij een bekende  Multimedia winkel hoor. Maar nu dus aan halve prijs.

En samsung dan?

aangepast door Wimo01
aanpassing tekst

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar gaat inderdaad om. Ik zou dat toestel meenemen op mijn vakantiebestemming en daar laten staan. Ik heb daar een degelijke internetverbinding en zou daar dan zonder montage van een schotel ook naar TV Vlaanderen kunnen kijken. Wel wil ik thuis daardoor geen problemen willen krijgen met het huidige TV Vlaanderen kaartje. Onze dochter die soms thuis blijft terwijl we op vakantie zijn moet toch verder kunnen kijken naar TV Vlaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je oude kaart blijft bestaan. Laat je dus niet vangen aan dat gratis aanbod van die CI.

Voor mij gaat die TV ook mee naar ES. Blijft dan ginder staan.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat gaat die TV Vlaanderen dealer je vertellen denk je. .......

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de dealers van tv vlaanderen dat zijn kuisvrouwen alleen goed om abonementen te verkopen wat als da tvtje defekt gaat denk je dat meneer tvv vlaanderen je gaat helpen als enn tv 700 e kost en je kan hem nu kopen voor 350e en je krijgt erdan de rommel van tvv bij,schotel kabel abbo beugel .dan denk ik dat er ergens iets niet klopt. stel maar dat electrozaak dat toestel op het schap heeft staan .voor 700 e als hij daar 10% korting op geeft dan kan hij het toestel beter in de vuil bak werpen .dan is hij finacieel beter af .tvv vlaanderen pollen af houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tom-17

Als je nu klant van TVV bent waarom dan zo een commentaar daarover. Zou dan allang opgezegd hebben.

Indien je geen klant bent waarom ...zie rest hierboven.

En daarbij, die zo gezegde rommel hoef je daar niet bij te nemen he.

Zo zielig man...

Ikzelf heb nog nooit een slechte ervaring met TVV gehad. Ben zelfs blij dat het bestaat. Zie nu op 2 locaties wat vroeger  niet ging.

 

@Proxi

Ik heb ook een smart tv van Lg maar heb wel een ontvanger VU.

En die kanalen inladen via de tv en op volgorde plaatsen is maar eenmalig he..

Bij een volgende scan blijven die wel staan.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn ook LG tv's die wel de fastscan lijst van TVVlaanderen kunnen inladen in een paar minuten.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Dunhans, maar dat zijn dan al meer recentere he. Die van 5 á 6 jaar geleden zal dat niet meer gaan geloof ik.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...