Ga naar inhoud


Tracvision 4


Marc123456789

Aanbevolen berichten

24 minutes ago, Sprietje said:

Een F-connector voor deze dunne coaxkabel is ook te koop.

 

F pluf male with center pin for RG179.jpg

Uiteraard. Kost 1 dollar, met verzending. Maar dan moet je ook de krimp tang hebben specifiek voor deze connector. 

Vandaar mijn suggestie om gewoon een nieuwe kabel met connectoren te kopen.

RG179 is een soepele kabel geschikt voor deze toepassing, dus ik zou voor het geld wat zo'n complete kabel kost mij geen zorgen maken.

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Omdat ik maar 1 irt aanwezig is heb ik de coax kabels onder de 2 zwarte fuuts omgewisseld en dan zou hij het toch weer moeten doen ,maar helaas dus niet.Hij zoekt wel maar vindt niets ,bvn .ook niet met de nieuwe inverto lnb

Wat kan de oorzaak zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs al zal het 140db/100m zijn op de hogere frequenties, dan maakt het toch niets uit? Want op 1m is dat dan 1.4dB.... Dat op L-band niveau, waar de LNB net 50+ dB versterking heeft gegeven, dan zal het in de praktijk niet merkbaar zijn... (Want anders zou je de verschillen tussen dezelfde LNBs met verschillende conversie versterkingen ook moeten merken...)

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...