Ga naar inhoud


Plaatje plaatsen


a33
Ga naar oplossing Opgelost door a33,

Aanbevolen berichten

Op 26-8-2019 om 23:53 zei a33:

Ingevuld in de calculator geeft dat de volgende resultaten:

 

375354909_CAS90-Schermafdruk_2019-08-26_23-34-37.png.709d3e086e8838ec73a0a256dd0f29a8.png

 

 

@moderatoren:

Als ik nu probeer dit plaatje uit de eerdere post te "vergroten" in het huidige scherm, of probeer in een apart scherm te openen, dan verschijnt er een zwart plaatje, met de naam "spacer.png".

 

Waarom is dat? Waarom verschijnt niet gewoon het plaatje?

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Plaatje opslaan is geen probleem.

 

Maar rechter muisknop, koppeling openen in nieuw tabblad, geeft dus zwart beeld, bij dit ene plaatje.

Idem, als ik dubbelklik op het plaatje.

En het gebeurt zowel in mijn oorspronkelijke post, als in de post waarin ik vraag waarom dat is (waar ik tekst + plaatje uit de oude post had 'geciteerd').

 

Bij andere plaatjes of fotoos heb ik dat probleem niet. (Dus ook niet bij het 130% plaatje van Sprietje.)

 

Groet,

A33

aangepast door a33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik op Mozilla Firefox 67.0.4 (32bits) onder Linux Mint.

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, deze posts zijn dus afgesplitst van het oorspronkelijke topic, en vervolgens is er ook nog een post van mij verdwenen/verwijderd. :(

 

Over dit onderwerp:

Nog niemand heeft geantwoord dat het 'geciteerde' plaatje in de eerste post van dit nieuwe topic bij dubbelklikken (of bij rechtermuisknop - openen in nieuw venster) iets anders te zien geeft dan zwart beeld.

 

Als iedereen dan zwart beeld heeft, lijkt mij het iets van de forumsoftware.

Als dat niet zo is, kan het wellicht aan de browser liggen.

 

Dus de vraag blijft: wat is/was hier nou aan de hand?

 

Groet,

A33

 

aangepast door a33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ook op zwart. (Google Chrome)

In Firefox ook zwart,

In Edge en IExplorer alleen maar wit.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

OK, het lijkt er dan op dat het plaatje kennelijk "anders" op het forum terecht gekomen is, dan andere plaatjes; al zie je dat verschil niet aan het plaatje in de post zelf.

Gek hoor!

 

Bedankt,

groet,

A33.

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • Oplossing

Follow-up:

Ik denk dat ik de oorzaak van het zwarte plaatje [spacer.png] heb gevonden.

 

De manier waarop ik plaatjes in een post invoegde was:

- eerst het plaatje uploaden

- dan het plaatje aanklikken  en slepen  naar de plaats in de tekst, waar ik 'm hebben wilde.

 

Dat werkte dus op het eerste gezicht prima, maar later bleek het plaatje niet meer in een apart scherm te openen (al was het in de oorspronkelijke post dus nog wel zichtbaar).

 

Inmiddels heb ik gemerkt dat ik voor het invoegen in de tekst niet de sleepmethode moet gebruiken.

Maar wel: plaatje aanklikken, en dan de plaats in de tekst waar ik hem hebben wil aanklikken.

Dan gaat het goed.

 

Ik dacht, ik meld het nog even.

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...