Ga naar inhoud


app om audio op te nemen


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


Als het de bedoeling is om met de pc (win 10) iets op te nemen, kan je de stereo mixer installeren, hiervoor dient men de "Realtek High Definition Audio Driver for Windows 10" te installeren. Met de stereomixer kan men o.a. geluid rechtstreeks van internet opnemen met Audacity of Adobe Audition.
Deze stereo mix moet na installatie nog geactiveerd worden want die staat bewust uit.

 

aangepast door mebo870

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

C. A. Recorder van Cypheros, werkt via je soundcard. Van de zelfde makers als TS-Doctor, ik ben er erg tevreden over.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

👍

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Cypheros Audio Recorder can record what comes out of the loudspeakers easily and quickly and stores them directly as MP3, OGG, FLAC or wave files in highest quality with full dynamic volume and free from noice.

 

FLAC of wav is wel belangrijk voor mij... als lossless formaat ondanks dat de bron niet ook altijd van hoge kwaliteit is

daarom heb ik de Cypheros Audio Recorder Pro gekozen

 

thank you all

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

FLAC of wav is wel belangrijk voor mij... als lossless formaat ondanks dat de bron niet ook altijd van hoge kwaliteit is

daarom heb ik de Cypheros Audio Recorder Pro gekozen

 

thank you all

Output format voor mijn eerste link "MP3, WMA, AAC, FLAC, WAV, M4A, OGG", daar ook FLAC en WAV en gratis. Je hebt de webpage van mijn eerste bericht niet doorgekeken.

 

Ik zelf gebruik enkel nog maar freeware software en dat doet beslist niet onder voor de betaalde variant. Maar ok ik wens je veel werkplezier met Cypheros Audio Recorder Pro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jawel heb die toch wel doorgekeken, hoor

maar ik ben niet zo voor gratis software uit onbekende bron (tenminste zo iets als:  who are we / we are not china based 😆 mag toch wel ergens op die website staan)

 

de makers van TS Docter die ik ook heb vertrouw ik iets meer

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat toch op de site.

 

Our Team

Apowersoft (APOWERSOFT LIMITED) is a company located in Hong Kong and dedicated to providing digital media solutions to people around the world. Our tools allow users to create innovative digital content via screen capturing, audio video recording/processing and multimedia conversion in their daily life and works. Besides, our software solutions also cover mobile transfer and management, PDF conversion, data clean and recovery, etc.

 

Ze bestaan al zo´n 10 jaar. Geloof dat Cnet magazine een tijd terug nog een artikel over ze heeft geschreven. Maar je hebt gelijk je gebruikt wat je het meest vertrouwd. Ik zelf heb het persoonlijk niet al te veel op Duitse software aangezien er bij mij in het verleden bij veel van die software altijd wel een adder onder het gras zat. Ik heb echter wel een Duits programma geinstalleert staan "XMedia Recode" ook gratis maar hiermee helemaal geen fratsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...