Ga naar inhoud


dvd-r niet afspeelbaar ps4


Aanbevolen berichten


Hoe heb je deze gebrand?

 

Gewoon als data DVD dus als .TS bestand?

Of heb je deze als een DVD gebrand?

 

Als deze als DVD gebrand is, met de nodige menus, dan zou het moeten werken.

Als .TS bestand durf ik niet zeggen dat de box dit kan afspelen.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Playstations hebben een vervelende copyright beveiliging waardoor je heel veel niet kunt afspelen, mijn zwager heeft ook een ps4 en ik kan hem geen DVDs geven met materiaal erop zoals foto´s, muziek of videos de PS4 speelt het gewoon niet af. Dit is gewoon de schuld van Sony die altijd zo op de rechten hamert daarom voor mij ook nooit meer een Sony produkt dus ook geen Playstation.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, sattos zei:

hoe kun ik het weten?

 

 

Gebruik je een programma om DVD's te branden?

 

Meestal kan je dan ook menu's maken en de film opsplitsen en elk deel een naam geven.

Op het startscherm krijg je dan voorbeelden te zien waar je onmiddellijk kan naar toe springen.

Ongeveer hetzelfde als een gekochte DVD.

Om zo een DVD te maken heeft je computer wel een tijdje werk voor hij dit op DVD kan branden

 

Als je de film gewoon brand als data heb je al die mogelijkheden niet.

Een echte DVD speler kan er dan ook niets mee doen.

 

Als de playstation gekochte films kan afspelen, zou dit toch ook moeten lukken.

 

mvg 

  • Like 1

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-6-2020 om 07:25, jeevanhoof zei:

Als de playstation gekochte films kan afspelen, zou dit toch ook moeten lukken.

 

ik heb paar gekochte games voor mijn  kids gekocht,die worden gewoon afgespeeld,maar helaas mijn gemaakte of gebrande filmpjes niet.

 

welke dvd speler reden jullie mij aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het gaat niet om de dvd speler, maar om het format waarin je die dvd's brandt.

Andere hardware gaat je probleem niet verhelpen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ceesv een Playstation is heel erg kieskeurig wat betrefd gebrande dvds of cds afspelen heeft te maken met de copyright beveiliging, je zult dus eerst een eventuele beveiliging eraf moeten hacken alvorens je deze met een Playstation kunt afspelen, daarnaast is het systeem ook erg kieskeurig en kan zomaar je eigen vakantie foto´s niet afspelen. Het is een onding maar verwacht ook niet anders van Sony een merk wat er hier nooit inkomt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat niet zozeer om de beveiliging. DVD-RW schijven moet je afsluiten. Ook zijn sommige DVD's niet in staat om DVD -R te lezen. Ongeacht of ze gesloten zijn of niet.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik zelf  nooit last van gehad, je moet hoe dan ook finalize aanklikken als je een DVD in ene keer maakt. Ik kan weinig tot niets branden voor mijn zwager voor zijn PS4 omdat die dat gewoon weigert Beveiligd of niet. En DVD-RW zou ik enkel voor PC gebruiken en niet voor mediaspelers of game consoles. Het is niet altijd de content maar sommige spelers zijn ook DVD-R merk gevoelig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Blockbusters zei:

Neem de proef op de som en maak een copy van een spelletje, gegarandeerd dat de copy niet werkt.

 

 

Dat is normaal dat dit niet werkt. Anders zouden ze niet veel spelletjes verkopen.

Maar een eigen gebrande DVD is wat anders, daar zit geen beveiliging op.

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minutes ago, jeevanhoof said:

 

Dat is normaal dat dit niet werkt. Anders zouden ze niet veel spelletjes verkopen.

Maar een eigen gebrande DVD is wat anders, daar zit geen beveiliging op.

 

Mvg

Toch spelen veel eigen gebrande dvds ook niet af op de playstation, als er maar een mp3 of film opstaat met iets extras is het al over. Ook al Is het maar 1 bestand dan wordt toch de hele dvd geweigerd. Daarom heeft mijn zwager tergenwoordig geen dvds meer in gebruik maar usb stick icm met android box, dat speelt alles af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Blockbusters zei:

gegarandeerd dat de copy niet werkt.

ik denk dat @Blockbusters hier gelijk heeft met zijn stelling

mijn neefje heeft ook een PS4 en daar is dat ook een probleem met zelf gebrande kopieën

 

maar ik heb niet echt op het netvlies of het alleen om die zelfgemaakte filmpjes gaat of ook ander spul hetgeen middels HDCP beveiligd is

 

een deugdelijke oplossing is een leuke pC (liefst linux) en die met hdmi op de TV aansluiten <> dat gaat zelfs met mijn NAS en het mediacenter app

 

 

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Sony PS4 speelt zelf gemaakte DVD's nog steeds prima af. Ook "illegale"

Van een retail DVD moet je uiteraard de copy protection eerst verwijderen.

En zelf gemaakte opnames (bv .ts files van je receiver) moet je eerst authoren met een goed DVD- authoring programma.

De DVD indeling moet aan alle standaarden voldoen, anders spelen de meeste Sony DVD spelers hem niet af, dus ook de PS niet.

De Sony spelers zijn zo kieskeurig omdat Sony zelf de standaard heeft opgesteld.

 

En uiteraard kun je geen gekopieerde spelletjes afspelen met de PS. Dat kan alleen als je hem voorziet van alternatieve firmware.

Of hardware modificaties zoals bij de PS2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...