Ga naar inhoud


ZiggoGo op iPhone4 valt steeds uit


5061

Aanbevolen berichten

Mijn echtgenote kijkt ZiggoGo op haar iPhone4. Krijgt heel vaak de melding : deze video is momenteel niet bereikbaar. Het beeld gaat vervolgens op zwart. Soms lukt het om de iPhone opnieuw op te starten maar niet altijd. Het gekke is dat ik op 'n andere kamer op de iPad wel naar dezelfde zender kan kijken en geen enkele storing of uitval heb. Heeft iemand dezelfde ervaring en wat kan ik eraan doen om het te verhelpen. Mijn dank voor de hulp.

groeten Leo

Link naar reactie
Delen op andere sites


De ZiggoGo App is recent weer opgewaardeerd. Waarschijnlijk is de iOS te oud.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, want de iPhone4s krijgt al jaren geen updates meer. De benodigde iOS versie kan er niet op...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het probleem is opgelost door Ziggo. Wat was het geval : Ziggo leverde een te sterk signaal. Monteur heeft in de straatkast e.e.a. aangepast en nu gaat 't weer zoals het hoort. Ziggo bedankt voor de service.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook wat hier het geval was toen de Ziggo monteur was aan het meten.

Maar ik heb een demper/splitter in mijn meterkast erbij en niet in "de straatkast".

Omdat de ziggo mediabox wel veel signaal moet hebben en de router niet, vandaar het dempertje achter de cai.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zouden ze bij mij ook doen een demper in de meterkast plaatsen. Doch de Ziggo-monteur die dat zou komen doen vertelde bij binnenkomst dat hij de straatkast inmiddels had aangepast, heeft vervolgens het binnenkomende signaal gemeten en op z'n laptop laten zien dat alle signalen groen aangaven. Dus het zou mij hebben moeten overtuigen dat alles ok was. Heb het ook voor waar aangenomen en tot op dit moment een tevreden Ziggo-klant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...