Ga naar inhoud


Gigablue trio 4K.


Esje50

Aanbevolen berichten


Dat is geheel aan jezelf... Iedereen heeft zo zijn eigen smaak/wensen...

Overigens zijn de meeste ontvangers gewoon kopiëen van elkaar qua mainboard. Ieder 'merk' doet een eigen ontwerp kastje eromheen, logootje erop en verkopen maar...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2020 om 11:13, Esje50 zei:

Goedendag ik sta op het punt de Trio 4K aan te schaffen maar zijn er betere boxen van deze prijsklasse? Van andere merken bedoelt. Gr. 

 

 

ik heb zo een box , ben er zeer tevreden mee.

jaren altijd een DM gekocht, daar betaalde je altijd voor het merk, nu is deze GB een goedkopere uitkomst.

heb al diverse kennissen met deze box in aanmerkingen laten komen, 4K is leuk maar daar heb je nog niks aan.

multistream is ook erg schaars....verder is het een snelle box....heb zelf 3 smartcards en dat is nadelig met deze box, maar met smargo triple is het weer zo opgelost.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dat is raar, want de beschermende folie mag/moet eraf. Anders even om het garantiezegel heen snijden/knippen. Als er een HDD ingebouwd kan worden moet hij toch ook open? Volgens het nieuw burgelijk wetboek moet je 3 jaar garantierecht hebben. Gewoon je bonnetje bewaren...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet aangesloten op de sat/kabel?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er uit als een leuke ontvanger. Ik heb een tijdje geleden een qviart lunix 4k gekocht. Volgens mij een redelijk vergelijkbare ontvanger. Voordeel van die vond ik de aanwezigheid van zowel een cardreader als een CI slot. Helaas dan weer geen display, maar voor de slaapkamer vind ik dat niet per se nodig.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was vroeger gecharmeerd van de Gigablue vanwege het display en die mooie blauwe streep. Mooi design. Vrouw vond het ‘te druk’. 
 

Hoe ga je hem gebruiken? Sat, Kabel of beide?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...