Ga naar inhoud


GB X3 start niet op


edbe

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Welke software gebruik je? Welke datum van de software? Hoe installeer je de software? Welke plugins gebruik je? Hoe installeer je deze plugins? Zonder de juiste informatie is het voor ons gissen waar het aan ligt. Leg eens stap voor stap uit wat je doet.

 

Greetz 

Link naar reactie
Delen op andere sites


gebruik OpenRSI 4.5 van 2016-07-12

 

plugins heb ik alleen oscam softcam en PLi-HD

 

ik installeer de image met een usb stick.

eerst doe ik de stick formateren daarna de image erop, voordat ik deze in de box stopt...

zet ik het stroomnet af van de box en het knopje uit.

stick erin , stroomnet aan , knopje aan....wachten totdat hij aangeeft dat er een nieuwe image gevonden is, daarna op OK...
daarna laten flikkeren.....(blauw/rood) lampje....daarna kan ik alles weer installeren.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas komt het bij Gigablue ontvangers vaak voor dat ze af fabriek al een defect hebben. Omruilen is dan de enige optie áls het echt een defect is! Draait de box op de fabriekssoftware wél stabiel dan moet je het ergens anders zoeken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas komt het bij Gigablue ontvangers vaak voor dat ze af fabriek al een defect hebben. Omruilen is dan de enige optie áls het echt een defect is! Draait de box op de fabriekssoftware wél stabiel dan moet je het ergens anders zoeken....

pfff

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gebruik OpenRSI 4.5 van 2016-07-12

 

plugins heb ik alleen oscam softcam en PLi-HD

 

ik installeer de image met een usb stick.

eerst doe ik de stick formateren daarna de image erop, voordat ik deze in de box stopt...

zet ik het stroomnet af van de box en het knopje uit.

stick erin , stroomnet aan , knopje aan....wachten totdat hij aangeeft dat er een nieuwe image gevonden is, daarna op OK...

daarna laten flikkeren.....(blauw/rood) lampje....daarna kan ik alles weer installeren.

Hallo,

 

OpenRSI loopt niet altijd even stabiel. Mijn advies is om OpenATV te gebruiken.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas komt het bij Gigablue ontvangers vaak voor dat ze af fabriek al een defect hebben. Omruilen is dan de enige optie áls het echt een defect is! Draait de box op de fabriekssoftware wél stabiel dan moet je het ergens anders zoeken....

Hallo,

 

Hier ben ik het niet mee eens. Verkoop ze zelf en ze gaan even vaak kapot als een Mutant, Xtrend, Vu+, Dreambox enz. Heb bij al deze merken ongeveer even veel uitval/garantie gevallen. Vaak is het probleem verkeerd instellen. Het blijven hobby boxen en voor de gewone gebruiker blijven het iets lastigere boxen.

 

Greetz

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...