Ga naar inhoud


Hoe hebben jullie dat


MrDish

Aanbevolen berichten

Tegenwoordig zit iedereen wel op het internet ,of is ermee verbonden.

en voor bijna alles moet je de portemonnee trekken.

ben hier bij ( KiloPapaNico) en heb een alles in 1 pakket en betaal nu; 60,39/mnd

Hoe hebben jullie dat ,of waar zitten jullie bij.

En wat betalen jullie p/mnd !?

Mvg

aangepast door MrDish
Link naar reactie
Delen op andere sites


Denk dat het ook wel handig is om te vermelden welke internetsnelheid je hebt.

Mijn 100 up en 100 down van 55 euro zal zeker duurder zijn dan een adsl lijntje van 10 of 20 MB

Daarin tegen heb ik telefoon voor maar 4,50 per maand met 3 verschillende telefoonnummers en maximaal 8 gesprekken gelijktijdig. Het starttarief is dacht ik 2 cent, in Nederland bellen ook iets van 2 cent per minuut en naar mobiel 12 cent per minuut.

Voorheen met ISDN2 betaalde ik 54 euro per maand met onbeperkt gratis bellen maar dit is nu met betalen per minuut gezakt naar tussen de 11 en 13 euro per maand.

Voor mobiel betaal ik 13,45 euro per maand met onbeperkt bellen en sms-en en 7 Gig internet.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, gerrit B zei:

Denk dat het ook wel handig is om te vermelden welke internetsnelheid je hebt.

Mijn 100 up en 100 down van 55 euro zal zeker duurder zijn dan een adsl lijntje van 10 of 20 MB

Daarin tegen heb ik telefoon voor maar 4,50 per maand met 3 verschillende telefoonnummers en maximaal 8 gesprekken gelijktijdig. Het starttarief is dacht ik 2 cent, in Nederland bellen ook iets van 2 cent per minuut en naar mobiel 12 cent per minuut.

Voorheen met ISDN2 betaalde ik 54 euro per maand met onbeperkt gratis bellen maar dit is nu met betalen per minuut gezakt naar tussen de 11 en 13 euro per maand.

Voor mobiel betaal ik 13,45 euro per maand met onbeperkt bellen en sms-en en 7 Gig internet.

Goedkoopste van het goedkoopste. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, gerrit B zei:

en dat is? een kies verbinding met een 24K modem en een hark op het dak?

24K???? Bestaat dat al??

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 1Gb/1Gb abonnement voor internet en bellen bij Tweak. Ik betaal momenteel nog €395 per jaar met betaling in een keer. Dit tarief is op 1 juni met ongeveer 5% verhoogd, maar ik betaal het nieuwe tarief pas vanaf januari. Naast de toegepaste korting is dit een extra voordeeltje van jaarlijkse betaling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, gerrit B zei:

ik heb daar ook naar gekeken maar door alle vaak zeer slechte reviews toch maar besloten gewoon bij mijn huidige provider te blijven.

 

Dat verbaasd me, want ik ben ooit met deze provider in zee gegaan dankzij de vele positieve reviews die ik tegen kwam. En nu, na bijna 5 jaar, heb ik nog altijd geen spijt van de overstap.

 

De perfecte provider bestaat niet, maar in vergelijking met mijn laatste twee providers is Tweak een verademing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga maar eens zoeken op Tweak en review dan zie je dat de 1e de beste van de 321 ervaringen er 246 Tweak zeker niet zullen adviseren.

En dat niet op 1 site maar het maakt niet uit welke je pakt bij overal scoren ze negatief.

 

Maar ik zie dat je uit Almere komt, de homecity van Tweak wellicht dat het daar wel goed werkt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik zit ook bij tweak. Ik denk dat al die negatieve feedback is gekomen door hun sparql verhaal. Tweak heeft een tijdje een eigen platform gehad voor iptv wat nou niet echt uitblonk in gebruikersgemak en stabiliteit qua opnames terug kunnen kijken. Op een gegeven moment hebben ze daar de stekker uit getrokken en hebben ze iptv van canal digitaal ingezet. En het maakt nog wel verschil of je over het netwerk van tweak gaat, of dat het wholesale is en onder de motorkap toch gewoon KPN. Die constructie was in de beginjaren ook garantie voor problemen.

 

Ik heb geen idee hoe dat nu zit als je een glasverbinding van tweak hebt die niet helemaal over hun eigen verbinding gaat, maar in de 6+ jaar dat ik de verbinding heb heb ik 1x  downtime meegemaakt die niet gepland was.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...