Ga naar inhoud


Geen beeld meer op Canal Digitaal


Zatter

Aanbevolen berichten

Dit weekeinde zouden wij gratis naar ZiggoSport kunnen kijken maar in plaats van dat ze codering eraf gehaald hebben hebben ze volgens mij het signaal eraf gehaald.

 

Heeft iemand nog beeld op 23,5?

 

Update: de schotel naar 9.0 gedraaid en daar heb wel beeld via Joyne.

 

Tjonge Tjonge Canal Digitaal waar ben je wel goed in?

aangepast door Zatter

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites


38 minuten geleden, Zatter zei:

Dit weekeinde zouden wij gratis naar ZiggoSport kunnen kijken maar in plaats van dat ze codering eraf gehaald hebben hebben ze volgens mij het signaal eraf gehaald.

 

Heeft iemand nog beeld op 23,5?

 

Update: de schotel naar 9.0 gedraaid en daar heb wel beeld via Joyne.

 

Tjonge Tjonge Canal Digitaal waar ben je wel goed in?

 

Het lag aan mijn kaart dat ik geen beeld had. Aangezien ik dacht dat nu de zender FTA was, er dan sowieso beeld zou moeten zijn geweest.

 

Ik heb weer beeld bij CanalDigitaal en gelukkig was Joyne wel echt FTA. :)

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Zatter, dit had ik geschreven:

Maar er is goed nieuws voor mensen die een abonnement hebben op Canal Digitaal, Ziggo, KPN, XS4All, T-Mobile, Caiway, Delta en SKV.
Van vrijdag 28 augustus tot en met zondag 30 augustus worden de zes kanalen van Ziggo Sport Totaal freeview aangeboden. Dus dat is de F1 kijken zonder reclame.

Dat is wat anders dan ongecodeerd. Bovendien staat er boven "voor mensen die een abonnement hebben op Canal Digitaal, Ziggo, KPN, XS4All, T-Mobile, Caiway, Delta en SKV"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je moppert op Canaldigitaal, maar er is overal duidelijk aangegeven dat het bij CD alleen voor klanten vrij te zien is.

Het verschil tussen FTV en FTA is je misschien niet duidelijk?

 

Veelal heeft Canaldigitaal te doen wat de programma aanbieder opdraagt t.a.v. de beveiliging van het content.

Mopperen op Canaldigitaal is niet terecht, mopper liever op de F1 hoe die omgaan met tv rechten.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog meer mensen die Zatter even de les willen lezen voor een bericht dat hij zelf al had gecorrigeerd?

  • Like 1

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien was je het ontgaan maar ik bekijk F1 altijd via Canal Digitaal en vanochtend waren alle zenders van hun op zwart bij mij. Een keer in het jaar schakel ik over naar Channel 4 (ook FTA) omdat zij maar één keer per jaar live uitzenden.

 

De oplossingsboom begint altijd waar onlangs iets is aangepast en dat was de Free View voor dit weekeinde.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af of Joyne de races geheel ongecodeerd mocht uitzenden. Het lijkt me dat dat toch niet de bedoeling was van Ziggo. Andere provider deden dat ook niet. Of zou dat niet gaan bij Joyne, een zender Fre To View uitzenden?

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zondag weten we het.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

 

Volgens de Joyne nieuwsbrief zou een CI module nodig zijn.

 

Bent u al JOYNE abonnee en heeft u een CI module? Dan kunt u vanaf vrijdag 28 augustus tot en met zondagavond 30 augustus genieten van de vier Ziggo Sport Kanalen die wij aanbieden. Ook als u geen actief abonnement heeft!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

HG5812 was mij net voor:

 

https://www.joyne.nl/GP_Belgie.html

Quote

Heeft u een JOYNE CI module? Dan kunt u vanaf vrijdag 28 augustus tot en met zondagavond 30 augustus genieten van de vier Ziggo Sport Kanalen die wij aanbieden. Ook als u geen actief abonnement heeft!

aangepast door Zatter

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...