Ga naar inhoud


Prijsverhoging basic en basic+


Clemens-vuplus

Aanbevolen berichten


29 minuten geleden, Brambo's zei:

Ben blij voor jou beste Wim, als jaarabonnee.

Als maandabonnee ben je minder goed af: 

 

1344349357_TVVbrief.thumb.jpg.5f3362691c1cec86fbe4f464e9d48e69.jpg

 

 

Duidelijk genoeg?

 

Ik heb nog geen brief ontvangen; en ik betaal per 3 maand heb ik gezien, maar in dit geval zal ik ook van basic+ naar basic light gaan. Jammer, maar helaas.

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alle duidelijkheid, bekijk de nieuwe abo. prijzen op TVV.

Basic Light = 15,90€

Basic           = 18,90€ (de drie nieuwe voetbalzenders inbegrepen) indien je geen voetbalzenders wil ga je maar naar basic light

Basic+         = 25,90€ (de drie nieuwe voetbalzenders inbegrepen) idem zekers zoals hierboven.

 

@Brambo's

Nogmaals, ik ben GEEN jaarabonnee maar betaal per maand. En die prijs in onveranderd voor september. En ja ik zie die zenders op de app. al van de eerste dag.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijsverandering gaat in vanaf oktober bij mij. Was een fout van TVV in hun brief.

Dit werd bevestigd door de TVV klantendienst per telefoon.

 

 

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over welke prijsverandering spreek je nu?

 

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de 3€ meer voor Basic en Basic+ die je de hele tijd al probeert te ontkennen (maar ze zal er komen, wacht gewoon tot oktober)

 

Die aboprijzen die je daar schrijft zijn ook helemaal niet "nieuw", maar al een hele tijd zo...en in oktober wijzigen ze weer, tenminste Basic/Basic+

aangepast door Clemens-vuplus
  • Like 1

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen is de site van TVV ge-updated  en de abo. priizen aangepast. Inderdaad komt er 3€ bij op basic en basic+

  • Like 1

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 5 uur geleden stonden de prijzen + 3€

Spijtig genoeg geen foto van genomen. Nu is het terug de vorige lijst. begrijpen wie begrijpen kan, dit is TVV

Ben momenteel op de chat met TVV

 

En inmiddels antwoord; Vanaf 01/10 gaan de prijzen met 3€ omhoog

prijsverhoging.PNG.904ae84909bb29e5b17d985912224b55.PNG

aangepast door Wimo01
Bijvoeging tekst

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En  onderaan Basic+ staan de zenders Histoire en KidZ RTL vermeld als te ontvangen zenders....

Ook een foutje zekers?

Ocko Black staat er nu ook tussen, deze kunnen we via de app bekijken.

 

Hoe dan ook, als Basic+ abonnement heb ik ook de brief ontvangen en ook ik meen er uit te herleiden dat we 3 eur meer zullen moeten betalen voor de voetbalzenders.

En als we dat niet willen, moeten we maar Basic Light nemen. Toch erg dat ze het zo slecht formuleren dat er discussie over kan ontstaan...

 

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Saterke zei:

En  onderaan Basic+ staan de zenders Histoire en KidZ RTL vermeld als te ontvangen zenders....

Ook een foutje zekers?

Ocko Black staat er nu ook tussen, deze kunnen we via de app bekijken.

 

Hoe dan ook, als Basic+ abonnement heb ik ook de brief ontvangen en ook ik meen er uit te herleiden dat we 3 eur meer zullen moeten betalen voor de voetbalzenders.

En als we dat niet willen, moeten we maar Basic Light nemen. Toch erg dat ze het zo slecht formuleren dat er discussie over kan ontstaan...

 

 

La Deux is sinds vandaag veranderd van naam naar Tipik, kennelijk is dit in hun zender lijst niet aangepast of is het logo er nog niet op (alvast bij mij toch niet)dat is deze waar de naam Historie opstaat, KidZ RTL is een deelkanaal met Club RTL zender van Luxemburg met tekenfilms enz vanaf rond 6 uur s'morgens, staat er al jaren in als extra zender maar is gewoon gedeeld met Club RTL.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Satelliet zei:

Maar enfin, waar halen jullie dat. Voor de zoveelste keer, de prijzen blijven ongewijzigd, ook in oktober.

Screenshot van daarnet op site van TV Vlaanderen.

afbeelding.png.aa0d8b84c81af0606f4e8e27737dac55.png

 

Jij moet toch echt dringend leren lezen hoor.

We hebben hier al verschillende brieven getoond. Er zijn al verschillende contacten met de klantendienst geweest die dit uitdrukkelijk bevestigen enz.

We kunnen er toch ook niet aan doen dat ze op hun website niet aanpassen.

 

Feit is:

- brief ontvangen met zwart op wit: prijsstijging. Lees 't nog eens goed anders.

- telefonisch contact opgenomen met klantendienst die uitdrukkelijk bevestigt dat de prijsstijging met 3 EUR in gaat vanaf oktober (ik betaal maandelijks) voor Basic en Basic+ klanten.
  Operator gaf onmiddellijk toe dat er foutief 01/09 in de brief werd vermeld. Dit moet oktober zijn.

- Voor degenen met een andere betalingstermijn, daar zal de prijsstijging zich dan voor doen nadat die termijn verlopen is.

 

Lijkt me toch allemaal vrij duidelijk (op uitzondering van hun website).

 

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...