Ga naar inhoud


Prijsverhoging basic en basic+


Clemens-vuplus

Aanbevolen berichten

Er is in 't geheel gen prijsverhoging.

 

Basic Light blijft 15,90€ en Basic waarin deze zenders zitten blijft 18,90€

 

Als u beschikt over een Basic Light abonnement en u wenst de voetbal te bekijken hoeft u abonnement te upgraden naar Basic en dat kost 18,90 dus 3,00€ meer.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor alle duidelijkheid:

 

Basic Light: 15,90 EUR (blijft gelijk)

Basic: 18,90 EUR + 3 EUR (bevat Basic en voetbalzenders)

Basic+: 25,90 EUR + 3 EUR (bevat Basic+ en voetbalzenders)

 

En bevestigd door klantendienst: Basic en Basic+ kunnen niet zonder voetbal genomen worden.

 

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus wordt de kostprijs van het voetbal door de strot van "Basic en Basic+ " (kunnen niet zonder voetbal genomen worden)  geduwd . Kwestie van je klanten tevreden te houden hé :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zo doet Ziggo, Canal Digitaal het ook. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gedwongen door de voetbal industrie, voetbal verplicht voor iedereen of geen voetbal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, ceesv zei:

Gedwongen door de voetbal industrie, voetbal verplicht voor iedereen of geen voetbal.

In België is dit helemaal niet zo, is niet te vergelijken met FOX Sports.

Mijn visie hierachter is dat M7 Group deze tactiek voor Vlaanderen toepast om het allemaal betaalbaar te houden voor hen.

Het was al een verrassing dat het haalbaar was om het Belgisch voetbal binnen te halen en op deze manier gaan meer klanten hieraan hun steentje bijdragen, dan dat ze het als een aparte betalende optie zouden aanbieden.

Een aparte optie die anders los vlot boven de 10 euro per maand zou gaan en voor voetballiefhebbers het meteen ook weer minder interessant zou maken om voor TV Vlaanderen te kiezen.

Het zal nu meer in het laatje brengen als bijvoorbeeld 70000 klanten 3 euro extra betalen, i.p.v. 10000 klanten pakweg 12 euro voor enkel Eleven Sports.

 

Het is een forse prijsstijging als voetbal je niet interesseert. In dat geval wordt het een dure tv-operator met een nog altijd te klein HD-aanbod, maar als je toevallig voetballiefhebber bent is het ook met 3 euro extra nog altijd een interessante prijs.

Toch is het heel begrijpelijk dat een (groot) deel TVV-klanten niet gediend is met deze prijsstijging, gezien door de jaren heen al heel wat zenders verdwenen zijn en er voor exclusief Vlaamse content weinig plaats is op satelliet.

 

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij Ziggo ging het om 300.000 voetbal liefhebbers/klanten tegen 2,4 miljoen overige klanten die niet in voetbal geïnteresseerd waren.

 

Ik vermoed dat in België de verhoudingen gelijk zullen zijn.

 

Verder is voetbal in deze vorm geen sport maar een bedrijf.

Een bedrijf waar de salarissen nu betaald gaan worden door de tv kijker die er voor 80 % niet naar kijkt. (Ziggo)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn brief nog niet ontvangen. Ik heb momenteel basic+, maar die 3 euro is er over voor mij. Ik kan echt geen voetbal zien. Ik ga dan maar terug naar basic light, en de 13 Euro verschil kan ik wel eens uitkijken om andere zenders te sponsoren die betaald gestreamed worden.

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een losse kaart maar ik kan die zenders niet zien, wat nu?

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, ceesv zei:

Bij Ziggo ging het om 300.000 voetbal liefhebbers/klanten tegen 2,4 miljoen overige klanten die niet in voetbal geïnteresseerd waren.

 

Ik vermoed dat in België de verhoudingen gelijk zullen zijn.

 

Verder is voetbal in deze vorm geen sport maar een bedrijf.

Een bedrijf waar de salarissen nu betaald gaan worden door de tv kijker die er voor 80 % niet naar kijkt. (Ziggo)

Je bedoelt waarschijnlijk fox sport ipv ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

inderdaad, fox, in het netwerk van Ziggo

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Amazor zei:

In België is dit helemaal niet zo, is niet te vergelijken met FOX Sports.

 

 

 

Helaas wel. Proximus dat voetbal uitzendt verhoogde zijn prijzen begin dit jaar (voor elke abonnee, niet enkel de voetbal fan), idem dito voor Telenet 'voor alle abonnees) vanaf oktober, zogezegd voor de inflatie, maar iedereen weet dat het vooral gaat om het voetbal, waarvoor ze dit keer harder hebben moeten onderhandelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, pollegazon zei:

 

Helaas wel. Proximus dat voetbal uitzendt verhoogde zijn prijzen begin dit jaar (voor elke abonnee, niet enkel de voetbal fan), idem dito voor Telenet 'voor alle abonnees) vanaf oktober.

En toch heeft dat niets (zeker niet rechtstreeks) met Eleven Sports te maken.

Het duopolie Telenet/Proximus voert ieder jaar prijsstijgingen door, ook voor niet tv-klanten. Vaak om "investeringen in het netwerk te bekostigen".

 

Voor zover ik de situatie ken in Nederland, eist FOX Sports dat hun 1ste kanaal zoveel mogelijk verspreid wordt in basispakketten. Dat is helemaal niet het geval bij Eleven Sports.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...