Ga naar inhoud


Prijsverhoging basic en basic+


Clemens-vuplus

Aanbevolen berichten


Na einde van je lopende contract ga je inderdaad die 3€ gaan bij betalen.

Voor mij zal dat aug.2021 zijn.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was er deze maand al 3€ bijgekomen €21,9 ipv €18,9 voor Basic.

 

Voor mij geen optie om te downgraden naar Basic Light omwille van cartoon network voor de zoon.

 

PS. Wat met de enigma 2 ontvangers wel makkelijk is dat ik met 1 kaart 3 ontvangers kan voorzien van beeld en dat opnames van 8j geleden nog altijd beschikbaar zijn voor de nieuwe ontvangers. Dit zie ik nog niet direct gebeuren bij een andere aanbieder.

aangepast door wolverine
Aanvulling

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur een mail naar TV Vlaanderen dat je geen voetbal kijkt en dat je dus de prijsverhoging onrechtmatig vindt. Je krijgt dan 2 euro korting per maand gedurende 12 maanden. Nadeel is wel dat je het contract gedurende 12 maanden niet kan opzeggen. Het is toch iets hé. 

VU+ Duo 4K se, OpenPli 8.2, WaveFrontier T55, 13E, 19,2E, 23,5E, 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb TVV ook al laten weten dat ik er niet gelukkig mee ben. Eerst verplicht naar basic te gaan (jaren geleden) en nu betalen voor iets waar ik helemaal tegen ben. Heb ook laten weten dat als ze de voetbal enkel in de basic+  moeten zetten dan zullen de echte voetbal liefhebbers wel upgraden. Persoonlijk vind ik voetbal geen sport als je de bedragen ziet van de spelers de infrastructuur kosten en het gesjoemel dan spreken we niet meer over sport. Maar dat is mijn visie en iedereen heeft recht op zijn eigen mening. In iedergeval veel belasting zullen ze niet betalen. Wat TVV betreft het is nog altijd de kwalitatiefste tv voor zijn geld en ondanks wat mankementjes op bepaalde kanalen gaande van frezen tot scheve ondertitteling valt het nog wel mee. Alleen moeten ze er voor zorgen dat de FTA kanalen ontvangbaar blijven ook als het abonnement afgelopen is. EN !!! ondanks het feit dat ik gemail heb naar TVV heb ik zelfs geen antwoord gekregen laat staan korting.(ben klant van het eerste uur.)

aangepast door timmerman_606
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 14-10-2020 om 14:36, timmerman_606 zei:

 EN !!! ondanks het feit dat ik gemail heb naar TVV heb ik zelfs geen antwoord gekregen laat staan korting.(ben klant van het eerste uur.)

Volhouden, opnieuw mailen en desnoods bellen. Ik heb in ieder geval de korting wel gekregen.

VU+ Duo 4K se, OpenPli 8.2, WaveFrontier T55, 13E, 19,2E, 23,5E, 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...