Ga naar inhoud


Prijsverhoging basic en basic+


Clemens-vuplus

Aanbevolen berichten

Had het al gevraagd, ik heb nog een losse kaart maar ik zie die zenders niet. Waarom?

Heb wel Basic+

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gebruik je een ci module of een softcam?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een losse kaart, geen module.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

enigma2 ontvanger zie ik - dan kun je maar één kanaal ontvangen (want er wordt er maar ééntje via de satelliet uitgestraald, de 2 andere zijn via iptv ofwel met een m7 ontvanger ofwel via de app). Om het kanaal te openen moet je ook een truukje uithalen in de oscam configuratie. Staat hier ergens vermeld, even zoeken.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dan hoeft het niet. Die 3 € neem ik er dan maar bij.

Maar ik heb vorig jaar in de zomer een nieuw contract aangegaan (was voor 2 jaar met die actie met LG TV)

In principe is die opslag toch voor volgend jaar in de zomer, toch?

Of is dit anders contractbreuk?

 

Via de app. zie ik wel.

aangepast door Wimo01
Bijvoeging tekst

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je per maand betaald dan heb je pech.

Betaal je per naar dan vaat de verhoging in op vervaldag.

 

Ze hebben me ook een paar keer per maand willen laten betalen. 

Ik heb er voor moeten bellen, toen kon het wel terug per jaar.

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK dan, we zien wel op afrekening. Voor deze afrekening van 01/09 : +0,81 cent meer.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 81 cent was nog van juli.

Mijn contract met TVV loopt nog tot 31/08/2021 wil dus zeggen dat dit nog aan de prijs is van 25,90€

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ook nog geen brief gehad, maar in augustus pas nog een nieuw jaar abbo aangegaan, dus zal de nieuwe prijs ook pas volgend jaar betalen, vind het wel duur worden, je krijgt alsmaar minder zenders bij Tv Vlaanderen via satelliet en dan nog enkele in SD dat in HD beschikbaar is....

toch eens uitkijken naar iets anders tegen augustus 2021????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-9-2020 om 19:03, Brambo's zei:

Voor alle duidelijkheid:

 

Basic Light: 15,90 EUR (blijft gelijk)

Basic: 18,90 EUR + 3 EUR (bevat Basic en voetbalzenders)

Basic+: 25,90 EUR + 3 EUR (bevat Basic+ en voetbalzenders)

 

En bevestigd door klantendienst: Basic en Basic+ kunnen niet zonder voetbal genomen worden.

 

Nogmaals!!!!!!!!!!

Dat klopt NIET !!!!!!!!

Basic blijft 18,90 €

Basic+ blijft 25,90 €

 

De 3,00 € waarvan sprake in hun brief is voor wie een Basic Light abonnement heeft, als die 3,00 € oplegt heeft hij de voetbal ook, maar ze wijzigen het abonnement naar Basic.

Ik hoop dat het nu iedereen snapt.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Satelliet zei:

De 3,00 € waarvan sprake in hun brief is voor wie een Basic Light abonnement heeft, als die 3,00 € oplegt heeft hij de voetbal ook, maar ze wijzigen het abonnement naar Basic.

Ik hoop dat het nu iedereen snapt.

De brief staat in de eerste post...hier staat duidelijk dat mijn abo, basic, 3€ duurder wordt. Ik heb ook basic momenteel, dit is niet reclame om mij van basic te overtuigen.

Ja mij stoort het ook dat ze niet schrijven wat de nieuwe eindprijs is en ook dat hun website niet geupdated wordt (waarschijnlijk pas als de wijziging ingaat ik gok 1 oktober)...maar als er niets zou wijzigen zouden ze niet de moeite doen iedereen een brief te sturen (dit doet TVV zelden), en de brief is ook niet mis te verstaan.

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Satelliet zei:

Nogmaals!!!!!!!!!!

Dat klopt NIET !!!!!!!!

Basic blijft 18,90 €

Basic+ blijft 25,90 €

 

De 3,00 € waarvan sprake in hun brief is voor wie een Basic Light abonnement heeft, als die 3,00 € oplegt heeft hij de voetbal ook, maar ze wijzigen het abonnement naar Basic.

Ik hoop dat het nu iedereen snapt.

Merci, want ik was al aan het uitkijken om naar Basic Light te gaan.

Deze strategie zou ook meer logisch zijn, want ik had eigenlijk het gevoel dat we de voetbal rechten al direkt mee moesten sponsoren. 

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Satelliet zei:

Nogmaals!!!!!!!!!!

Dat klopt NIET !!!!!!!!

Basic blijft 18,90 €

Basic+ blijft 25,90 €

 

De 3,00 € waarvan sprake in hun brief is voor wie een Basic Light abonnement heeft, als die 3,00 € oplegt heeft hij de voetbal ook, maar ze wijzigen het abonnement naar Basic.

Ik hoop dat het nu iedereen snapt.

Hoezo??? Waar haal jij dit toch. Ik vrees dat jij het nog altijd niet snapt.

Ik heb een aparte brief gekregen als Basic+ klant met als titel: "Prijsaanpassing voor je abonnement Basic+"

Ik citeer letterlijk uit de brief: Om je deze bijzondere ervaring te bieden, zal het tarief van je abonnement helaas verhoogd worden met 3 EUR per maand.

 

Mijn abonnement zal veranderen naar 28,90 EUR en werd me aan de telefoon bevestigd door de TVV klantendienst.
Daarom heb ik omgeschakeld naar Basic Light waardoor ik 13 EUR minder zal betalen vanaf volgende maand.
 

 

 

  • Like 1

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Basic+ blijft 25,90€

605648038_TVVbasic.PNG.05de94f58425fbca3c72cfa3dd6006df.PNG

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...