Ga naar inhoud


Functie batterijen in scheerapparaat.


mebo870

Aanbevolen berichten

Maar waar hebben we het over 1 x per 2 weken opladen, je GSM moet elke dag geladen worden en daar moppert niemand over.

Daarnaast wordt mijn Braun bij elke laadbeurt ook meteen gereinigd en gesmeerd zodat het weer net een nieuw toestel is.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit wou ik nog even melden.

Opgelet bij het bestellen van batterijen, ik had via het serie nummer de batterijen besteld.

De verkeerde geleverd gekregen, (standaard AA batterijen 50 mm) die pasten niet in het apparaat (te lang).

Nu had ik enkel het nummer 9407 gedrukt op de originele batterij, gezocht met Google geen resultaat.

Na lang zoeken en een reeks Vlaamse spreuken ben ik er dan op uit gekomen dat er variaties op de AA batterij bestaan.

Ik had dus 4/5 AA batterijen nodig, die zijn 43 mm lang met 14 mm diameter, net zoals de originele.  

Er bestaan nog variaties op qua lengte en diameter.

Goed nameten en controleren dus …….

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-10-2020 om 18:21, mebo870 zei:

Ik heb hier een scheerapparaat (oplaadbaar) van Philips met defecte batterijen.

 

Die zijn er nu af-gesoldeerd, getest op netstroom, de motor loopt zonder de batterijen.

 

Nu heb ik de indruk dat die zijn volle kracht niet haalt. (speelgoed motortje)

 

Zou het hier de bedoeling zijn dat de batterijen de stroom leveren en dat elektronica enkel bedoeld is om langzaam op te laden of toch niet.

 

Iemand een idee hierover?

thx

 

Gewoon lekker nat gaan scheren. Gewoon wat schuim en een goed scheermes.

Na het scheren is je bakkes ook weer lekker fris.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Mojo zei:

Na het scheren is je bakkes ook weer lekker fris.

ja dat mag je hopen....!

en als je scheerschuim gebruikt dan beslaat ook datzelfde bakkes en bril niet :wink: volgens een ander topic op sat4all

 

net als de friteuse heeft het scheerapparaat niet veel met satelliet tv te maken

behalve als je met je gladjanus gezicht receivers staat te verkopen

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-10-2020 om 20:51, a33 zei:

Ik heb ook een paar van die Philipsen, met nog NiCad batterijen erin, die bijna 'op' zijn.

Had jij dat ook, en vervangen door NiMH batterijen?

Ik durfde dat nog niet te doen, uit angst dat de laad-methode van de Philips niet goed zou zijn voor NiMH (bijv. te lang door-laden?).

 

Ik heb ze vandaag eens opengemaakt, en wat bleek: deze Philipsen hadden al wel NiMH batterijen!

Dus gelijk vervangen door nieuwe NiMHs, gelukkig precies penlite formaat.

 

Ik probeer me te herinneren, met welk scheerapparaat van mij ik dan wel geconfronteerd werd met de oude NiCads, maar ik weet het niet meer.... Wellicht is dat allang bij het oud vuil!

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...