Ga naar inhoud


hulp gevraagd, teleco easy met automatisch schotel hapert.


bindo

Aanbevolen berichten

goede avond .wij staan op dit moment in zweden en hebben nu problemen met de schotel de hele reis heeft hij het goed gedaan tot vanavond plekje gezocht met vrij zicht sat aangezet en poef zekering van de control unit eruit nieuwe geplaats en toen richte de schotel zich op en draaide een kwart slag naar rechts en stopte ik kreeg er3 in het scherm . daarna reset knop gebruikt achter op het kastje ,zonder resultaat oke dan schotel maar inklappen ,dit ging moeizaam hij stopte hele tijd met code er3 in het scherm na 5 keer aan en uit ging de schotel in rust stand staan. mijn vraag aan jullie hoe kan dit ,kabelbreuk , sotware , en kan ik beter even deze reis de tv met rust laten ,het is trouwens een teleco easy met automatisch schotel, ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen wij zijn nog anderhalve week onderweg voor ik thuis ben met vriendelijke groet bindo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er kan een probleem zijn met de worm en het wormwiel of het kan een kabelbreuk zijn in de motor-unit. Door het draaien van de unit wordt de kabel iedere keer een beetje getwist en dat kan uiteindelijk resulteren in een kabelbreuk waardoor de unit stopt als de kabel maximaal getwist wordt. De breuk zit meestal precies boven de holle as (item 15 in de tekening van de handleiding) waar de kabel uit komt.

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • Moderator

Bedankt voor de tip!

ย 

Gaat niet bestaat niet!ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย  65" 4-K OLED,ย  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij @trust is iets pas echt stuk als het niet meer te repareren is. Zelfs een motor is blijkbaar te repareren. ๐Ÿ‘

G E W E L D I G dat vakmanschap.ย 

ย 

aangepast door John van Dreumel
  • Bedankt 1

Er is zoveel te vragen dat ik het tรณch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

ย 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, minplus zei:

๐Ÿ˜

Trust is een geniaal "geval" apart waar het dit soort dingen betreft...๐Ÿ˜Ž


Ik ben het volledig met je eens. Ik zoek ook graag oplossingen maar bij dit soort mechanische problemen haak ik doorgaans af.

Er is zoveel te vragen dat ik het tรณch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

ย 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...