Ga naar inhoud


Radio zonder kerst"muziek"


daf_driver

Aanbevolen berichten

32 minuten geleden, astro iris zei:

hier eentje die ze gaan smaken

ELO heb ik altijd wel leuk gevonden !!

 

Eric Idle: (met tekst onder de video)

https://www.youtube.com/watch?v=1H2mrV6vSPY

Muziek zonder al da' x-mas gedoe , Black Metal Radio 😉

https://www.rockradio.com/blackmetal

https://tunein.com/radio/Radio-Unblasphemy-s292129

 

 

10 minuten geleden, ceesv zei:

Ik moet nog een langspeelplaat hebben van Exeption met deze muziek.

Ekseption , beestige groep was dat !! 🙂

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 27-11-2020 om 19:34, daf_driver zei:

Een rondje Sat4all,

 

hoop dat deze in "Algemene vragen" mag.

 

Zijn er Duitstalige zenders op de Astra 19.2 die straks totaal geen kerst-meuk draaien? Ben het helemaal zat om op welke zender dan ook om de 2 uur die halve-zool te horen die zo'n 3 weken nodig heeft om thuis te komen.

Ik hoor het graag, jullie doen me er een groot plezier mee als je weet welke FTA zender hier niet aan mee doet.

 

Groeten van de kerst-hater,

Daf_driver 

 

Als je een USB-Stick aan de radio kan aansluiten die bijvoorbeeld MP3 bestanden kan afspelen, je eigen lijst maken die eventueel gehusselt wordt en indien nodig onderbroken wordt voor nieuws en file informatie, ben je meteen van die zelfbevredigende DJ's af.

 

Is dat wat?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien heeft hij zo een autoradio: Pioneer autoradio DEH-S720dab spotify/DAB+/bluetooth

daar leg je de telefoon naast en kunt je eigen playlist van afspelen (inclusief ekseption , een collectors item overigens)

 

Screenshot_14.jpg.4890601895bda9b669c0015203cd5877.jpg

 

aangepast door Tonskidutch
naam

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoe heette die film ook alweer?

 

Groundhog day?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het drama is voorbij...ik kan weer een korte tijd normaal naar de radio luisteren.

Ik kan ´s nachts weer slapen en de rode vlekken verdwijnen uit mijn nek.  Ook de vreemde stuiptrekkingen zijn weg.

 

Er is altijd licht aan het einde van de tunnel.

 

Geen "Last Christmas" en "Coming Home for Christmas" meer tot dat in September, Sky Radio weer gaat vinden dat ze onbetwist "the F****ing Christmas Station" moeten zijn.

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

DRS. Ik kan mij goed vinden in je afkeer van die valse zooi. Jezus, de verlosser en ook nog zoon van de uitvinder van Covid 19, gaan we nog een beetje voor zingen.🤬

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Tonski, kerst is hier toch veel meer het vieren van een geboorte,  dan de loftrompet afsteken voor een  lichtfeest.  De vader van die boreling, de schepper weet je wel, of het intelligent design, dat tranendal, inclusief Covid 19 hier, komt uit zijn koker. Hij is er blijkbaar bij de Cito-toets tussendoor geglipt. En dan, ik heb hier een aantal "Weihnachts Oratoria"  die  hebben niets te  maken met dreaming of sneeuw, maar daar hebben ze bij Sky Radio nog nooit van gehoord zo lijkt het.

aangepast door waterpas
redactie
  • Haha 1
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens Chris Rea die een ongelooflijke strijd leverde tegen al die ziektes die hem overkomen zijn, was afgelopen Vrijdag 25-12 nog op TV in een interview te zien op BBC.

En ondanks zijn uiterlijk ( door leed gepijnigd ) is hij een heel sympathieke gast en dus geen " halve zool " zoals daf_driver hem hier wegzet.

Ook een kwestie van respect bij die keuze waar je vrij in bent.

 

aangepast door Tonskidutch
datum

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...