Ga naar inhoud


Radio zonder kerst"muziek"


daf_driver

Aanbevolen berichten

Een rondje Sat4all,

 

hoop dat deze in "Algemene vragen" mag.

 

Zijn er Duitstalige zenders op de Astra 19.2 die straks totaal geen kerst-meuk draaien? Ben het helemaal zat om op welke zender dan ook om de 2 uur die halve-zool te horen die zo'n 3 weken nodig heeft om thuis te komen.

Ik hoor het graag, jullie doen me er een groot plezier mee als je weet welke FTA zender hier niet aan mee doet.

 

Groeten van de kerst-hater,

Daf_driver 

aangepast door daf_driver
  • Like 1

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites


23 minuten geleden, daf_driver zei:

Ik hoor het graag, jullie doen me er een groot plezier mee als je weet welke FTA zender hier niet aan mee doet.

Even wachten. Ik ben onderweg naar huis voor Kerst

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn er genoeg hoor die geen enkel O tannenbaum spelen...

je kan ruim voldoende vinden op 19,2 Oost als Radio FTA zenders klik hier https://nl.kingofsat.net/radio-19.2E.php

Hoe lang duren die ritjes van jouw eigenlijk dat je meer dan 2 uur de standaard november playlist op de radio volgt?

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-11-2020 om 19:34, daf_driver zei:

Een rondje Sat4all,

 

hoop dat deze in "Algemene vragen" mag.

 

Zijn er Duitstalige zenders op de Astra 19.2 die straks totaal geen kerst-meuk draaien? Ben het helemaal zat om op welke zender dan ook om de 2 uur die halve-zool te horen die zo'n 3 weken nodig heeft om thuis te komen.

Ik hoor het graag, jullie doen me er een groot plezier mee als je weet welke FTA zender hier niet aan mee doet.

 

Groeten van de kerst-hater,

Daf_driver 

 

Gewoon internet radio luisteren, thema muziek zenders zat, de keuze is reuze ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Tonskidutch zei:

er zijn er genoeg hoor die geen enkel O tannenbaum spelen...

je kan ruim voldoende vinden op 19,2 Oost als Radio FTA zenders klik hier https://nl.kingofsat.net/radio-19.2E.php

Hoe lang duren die ritjes van jouw eigenlijk dat je meer dan 2 uur de standaard november playlist op de radio volgt?

 

Die link ken ik wel. maar zocht eigenlijk zenders waarvan jullie zeggen, die moet je hebben.

 

Ik rijd niet ,maar die kerstmaniak die elk jaar "driving home for christmas" bleart, en dat is op elke radiozender bijna om de 2 uur te horen. 

 

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Classic FM.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang je niet de hele dag naar sky-reeedio luistert is er weinig aan de hand.  Ik kan niet zeggen dat die andere stations zoveel kerst muziek draaien op dit moment. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, minplus zei:

FIP radio

Is ook de rest van het jaar veel plezieriger om te beluisteren dan andere zenders, met een mix van alle genres, geen reclame en geen gelul naast af en toe wat kort info.

Da's Frans, ik vroeg om Duitse zenders

VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0

 

Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...