Ga naar inhoud


AVM gaat support stoppen


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Ik heb een 7590 FRITZ!Box. Uitermate tevreden.

Gebruik hem met een Fritz! C6 DECT telefoon en de FON App op mijn mobile telefon.

Verder een paar Fritz! DECT500 lampen. Daarmee jaag ik mijn vrouw de stuipen op het lijf als ik onderweg ben en dan ´s avonds de kleuren en intensiteit verander.

Er zit nu nog versie 07.21 op en wacht geduldig op de op stapel staande update.

De C6 telefoon gebruik ik vaak als internet radio. Heb hem op mijn stereo aangesloten met een 3,5 mm snoertje. De zenders in de FRITZ!Box opgeslagen.

 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Vanochtend kwam versie 07.25 bij mij binnen.

Alles draait perfekt.

Gebruik je ook DoT? Daar had ik bij de vorige versie (en de Labor-versies) nog wel een problemen mee;

DNS problemen op willekeurige sites die zich ook niet reproduceert over de verschillende devices.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Na de 7390 en de 7490 kocht ik 2 jaar geleden de toen pas uitgebrachte 7590. Als er een nieuw model komt koop ik die altijd meteen, de oude brengt dan nog altijd een aardige tweedehands prijs op. Deze modems zijn stuk voor stuk een verademing ten opzichte van de waardeloze prullen die de providers leveren.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

sinds vorige week is versie 7.28 voor de FB7590 beschikbaar. 

Ik denk dat in de vorige versie een paar luisjes zaten, o.a.  :  storingen (veel CRC errors), vreemde handshake met de Verdeler afstandsmeting 104m bij de vorige versie (was 94 m) en nu terug naar 94m, regelmatige sync problemen (die er vroeger niet waren - ik vloog gemiddeld 2x per week tijdens de werkuren uit mijn VPN).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...