Ga naar inhoud


Storingscode wasdroger


Satterdam

Aanbevolen berichten

Mijn wasdroger , een Whirlpool Green 50 warmtepomp droger, geeft de laatste tijd elke keer een storing aan. Dan verschijnt er de code F22 op het display. Ik heb de handleiding er op nageslagen en daarin staat dat wasdroger uit moet en uit het stopcontact. na 30 minuten weer in het stopcontact en aanzetten. Als ik dat doe dan werkt de droger weer even goed om vervolgens weer de storing weer te geven. Ik heb geprobeerd te achterhalen wat de foutcode inhoudt, maar kon alleen informatie vinden over dezelfde foutcode bij een whirlpool wasmachine. Weet iemand wat deze foutcode inhoudt?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat ik over diverse wirldpool / philips wasmachine / droger heb ik gelezen, dat het in de meeste gevallen de communicatie tussen motherboard ( hoofdprint ) en de aandrijfmotor weg valt ( Foutcode E22 ). Dus inderdaad zou het een connector kunnen zijn, die net wel of net niet contact maakt.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

F22 of E22 zou hetzelfde kunnen zijn afhankelijk van de displaytaal die ingesteld is. Nederlands F(out) 22 Engels E(rror) 22

3 uren geleden, Satterdam zei:

Ik zijn mijn droger niet staan in de lijst van drogers bij deze link. Het zou kunnen dat dat het probleem is, maar zeker weet ik het niet.

Okee dat wordt dus de droger openschroeven :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, koolborstels?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Koolborstels hoeven er niets mee te maken te hebben, maar als je ze controleert weet je het zeker.

 

Of er moet een borstel loze motor in zitten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, paardengek zei:

Wat ik over diverse wirldpool / philips wasmachine / droger heb ik gelezen,

Had ik ook op mijn Zanussi (is dezelfde productielijn) een paar elementjes vervangen en solderen was 15 minuten werk en ik kon 149€ betalen inclusief voorrijd kosten.

Tja kon ik zelf maar solderen :whistle:

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

Had ik ook op mijn Zanussi (is dezelfde productielijn) een paar elementjes vervangen en solderen was 15 minuten werk en ik kon 149€ betalen inclusief voorrijd kosten.

Tja kon ik zelf maar solderen :whistle:

Moet je wel een multimeter hebben😀

  • Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Tonskidutch zei:

Had ik ook op mijn Zanussi (is dezelfde productielijn) een paar elementjes vervangen en solderen was 15 minuten werk en ik kon 149€ betalen inclusief voorrijd kosten.

Tja kon ik zelf maar solderen :whistle:

Das wel een dure grap. Zo'n half jaar terug heb ik de printplaat laten reviseren en voorzien nieuwe betere componenten. Lijkt mij sterk dat het probleem daar ligt. Verder heb ik de snaar en trommelwielen vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...