Jump to content

coronavirus, COVID-19 Deel 3

ceesv
 Share

Recommended Posts

45 minuten geleden, astro iris zei:

Zijn ook de zwaksten in onze maatschappij en het meest vatbaar.  Bij gewone griep overlijden er ook meest in deze groep.

Op zich is dat eigenlijk best vreemd als je er verder over nadenkt.

De oudste mensen die al met de meeste virussen, bacteriën en wat al niet meer in aanraking zijn geweest zouden toch het meest uitgebreide bescherming van zich zelf moeten hebben maar blijkbaar door slijtage/veroudering van het immuunsysteem laat dit het dan toch op latere leeftijd afweten.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Maar wel klagen over alle maatregels en de besmettingen. Realiseer je dat jij onderdeel bent van het probleem waar het collectief tegen aan het vechten is? Kop in het zand steken (want weigeren o

Vaccinaties tegen diverse andere ziektes gedurende de afgelopen 5 jaren lijken de gevoeligheid voor een covid-infectie te verminderen.   https://www.nature.com/articles/s41598-021-83641-y?ut

Ik weet niet waar het over ging in deze discussie. Zoals ik Sverige ken wil ie zich niet laten inenten en komt met allerlei conspiration theories of wil met alle geweld cijfers zien. Maar al

Posted Images

Posted (edited)

Eind juli m'n 2e prik en ik hoop dat ik dan niet meer pijn of me slapjes zal voelen, maar dat was bij de eerste geen probleem, zo te zien is het grote gevaar wel geweken en hopelijk kunnen de horeca tot het einde van het jaar open blijven en moeten ze half oktober niet weer sluiten.

Uiteindelijk toch voor die prik gekozen, om toch nog even samen te kunnen zijn met andere mensen. En omdat het ook weerstand biedt tegenover andere mensen.

Momenteel volg ik de besmettingen niet, ik geniet gewoon van een week vakantie.

We blijven verder positief op naar een beter leven, overal, voor iedereen.

Timm1983

Edited by Timm1983

* Iedere zaterdagavond iedereen kijken naar "Kriebels" op VTM Gold, als je eens goed wilt lachen!

Het beste van allemaal tussen al die Engelse films die je dan overal ziet...

• Moderators

We gaan hier verder met corona gerelateerde zaken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• ceesv locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.