Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

8 uren geleden, Eduard07 zei:

https://www.omroepwest.nl/nieuws/4419090/Agenten-gaan-aangifte-doen-van-geweld-bij-onaangekondigde-protesten-in-Den-Haag

 

 e gebeurtenissen in Den Haag gisteren laten eigenlijk onomstotelijk zien dat het gaat om het streven naar totale anarchie! Te beginnen met het aanvallen en verdacht maken van wetshandhavers (politie, onwelgevallige rechters en burgemeesters).

 

Citaat uit omroepwest: 'De agenten zagen zich genoodzaakt geweld te gebruiken tegen de groep.' De betrokken agenten gaan aangifte doen van het tegen hen gebruikte geweld. Er zijn geen agenten gewond geraakt.'

 

Wel errug kinderachtig van de politie hoor. Wie kaatst (geweld gebruikt) moet de bal (verweer) verwachten.

En dan aangifte doen. Terwijl er geen agenten  gewond zijn geraakt.

Mama, hij heeft mij geslagen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je gesommeerd wordt om naar het Malieveld te gaan en je geeft daar geen gehoor aan dan is de politie gerechtigd om geweld te gebruiken.

Je bent als burger niet gerechtigd om dan geweld terug te gebruiken.

We hebben het niet over het schoolplein waar voor menigeen de opvoedkundige regel is: wordt je geslagen dan sla je terug maar je begint niet zelf.

 

Maar laten we reëel blijven leeuwendeel van die demonstranten zijn beroeps demonstranten die uit zijn op sensatie en het tof vinden om vervelend te doen tegen de autoriteiten.

 

Als ik het zinnig vind om te demonstreren ga ik dat zeker niet op een plek doen waar dat niet mag en stel dat ik het oprecht niet wist en ik vriendelijk gevraagd wordt om het op plek X te doen ipv plek Y dan doe ik dat gewoon. Ga ik niet stoïcijns door met wat ik aan het doen ben.

 

Daarom zijn dit ook geen oprechte demonstranten die een punt willen maken maar vervelende relschoppers die de zoveelste feitenloze mening uitdragen zolang er maar "gedemonstreerd" kan worden.

 

 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Zunigkyk zei:

 

Citaat uit omroepwest: 'De agenten zagen zich genoodzaakt geweld te gebruiken tegen de groep.' De betrokken agenten gaan aangifte doen van het tegen hen gebruikte geweld. Er zijn geen agenten gewond geraakt.'

 

Wel errug kinderachtig van de politie hoor. Wie kaatst (geweld gebruikt) moet de bal (verweer) verwachten.

En dan aangifte doen. Terwijl er geen agenten  gewond zijn geraakt.

Mama, hij heeft mij geslagen!

 

 

Deze opmerking doet bij mij zeer het vermoeden rijzen dat je aan de kant van deze anarchisten staat.

De politie heeft in dit geval groot gelijk en het volste recht aangifte te doen tegen het geweld van deze anarchisten. Hoe eerder deze zogenaamde vrijheidsstrijders de mond gesnoerd wordt, des te liever het mij is.

Ik wou wel eens weten wat jij zou doen als je door anderen wordt bedreigd en een paar ferme tikken krijgt. Gewoon laten gaan? Geloof er niks van!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, theparasol zei:

Maar laten we reëel blijven leeuwendeel van die demonstranten zijn beroeps demonstranten die uit zijn op sensatie en het tof vinden om vervelend te doen tegen de autoriteiten.

(....)

Daarom zijn dit ook geen oprechte demonstranten die een punt willen maken maar vervelende relschoppers die de zoveelste feitenloze mening uitdragen zolang er maar "gedemonstreerd" kan worden.

Waren ze maar zo "onschuldig". De kans is m.i. veel groter dat een hele gevaarlijke verborgen agenda achter deze "demonstranten" zit. Ze melden de demonstraties juist niet aan, omdat ze de Nederlandse rechtsorde niet erkennen.Ze doen me bijna denken aan de Duitse Reichsbuerger.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Zunigkyk zei:

En dan aangifte doen

 

Wat als een kind van een anti-vaxxer wel een vaccin willen ,

en wat als zo'n antivaxxer zijn kind verbiedt zich te laten vaccineren ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een agent een tik verkoop, word ik (terecht) aangehouden. Deze zogenaamde demonstranten staat gewoon hetzelfde te wachten. Rechtsgelijkheid, heet dat. Daar hebben deze zogenaamde demonstranten toch zelf de mond van vol?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Zunigkyk zei:

 

Gelukkig heb je hier je eigen sat4allbubblemaatschappij 😁

Is jouw achternaam soms toevallig Engel?

Vraagje gezien je voor mij en velen hier domme kreten plaatst zonder argumentatie op basis van kennis...

Een soort facebook geschreeuw; een van de redenen waarom ik daar niet kom.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Eduard07 zei:

Als ik een agent een tik verkoop, word ik (terecht) aangehouden.

 Dat was het niet.

De agenten zijn professionals+uitrusting. De demonstranten zijn het ergens niet mee eens en protesteren.

De overheid wil niet dat zij protesteren, dus stuurt ze er getrainde (en hopelijk professionele) agenten op af.

Die agenten moeten begrijpen dat zij voor geld doen wat er van ze gevraagd wordt. Dat is een vorm van corruptie. Ja we moeten allemaal eten, maar kies verstandig waarmee je je brood wil verdienen.

Als ze professioneel in het gewoel van de maatschappij willen functioneren moeten ze ook professioneel tegenkracht incasseren.

Aangifte doen (van wat eigenlijk, ze waren niet eens gewond) vind ik een uitgesproken zwaktebod.

Van mij hadden ze zelfs een stevig straat gevecht mogen voeren.
 

[Vergelijk; een tour de France renner kan onderuit gaan. Hij accepeteert dat ook, met alle risico's van dien. Het hoort bij zijn vak. Hij wordt er voor betaald.]

 

 

Ik ben dus niet vóór of tegen een bepaalde groep.

Ik constateer op sat4all slechts een beangstigende intolerantie. De haatzaaierij is hier niet van de lucht. Sommigen willen andersdenkenden bestrijden met het virus waar ze zelf doodsangst voor hebben. Russen doen dat met Novichok.

Kijk eens in de spiegel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Zunigkyk zei:

 Dat was het niet.

De agenten zijn professionals+uitrusting. De demonstranten zijn het ergens niet mee eens en protesteren.

De overheid wil niet dat zij protesteren, dus stuurt ze er getrainde (en hopelijk professionele) agenten op af.

Je hebt mogelijk niet goed begrepen wat zich er heeft afgespeeld.

 

De demonstratie was niet aangemeld. Ze mochten gewoon demonstreren als ze dat hadden gemeld. Maar ze wilden niet melden. En ze wilden ook niet naar het Malieveld, waar standaard demonstraties plaatvinden. Er werd in het wilde weg in kleine groepjes gedemonstreerd om de autoriteiten te provoceren. Want ze erkennen onze overheid niet.

Het gaat deze demonstranten om de chaos. De politie is voor hen een doelwit.

.

Toen de agenten orde in de chaos wilde scheppen, werden ze door de zogenaamde demonstranten agressief benaderd.

Niet andersom!

 

Deze zogenaamde demonstranten wilden de politie provoceren om vervolgens tegen de politie weer allerlei aanklachten te kunnen indienen.

Met verknipte berichten en geframede filmpjes. Daar zijn deze clubjes goed in.

 

Maar politiemensen zijn mensen die werken namens de Nederlanders. Geen schietschijven.  

Zij zijn niet over de schreef gegaan. Wel die zogenaamde demonstranten, opgejut door Viruswaanzin. Want die willen juist de chaos.

Die erkennen de gevestigde orde niet.

 

Prima dus dat deze anarchisten worden aangepakt. 

 

Volgens mij heb je geen idee wat daar ter plekke gebeurd is, en welke middelen deze zogenaamde  demonstranten tegen de politie gebruiken.

Jij zet de wereld op zijn kop.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
23 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Dat was het niet.

De agenten zijn professionals+uitrusting. De demonstranten zijn het ergens niet mee eens en protesteren.

De overheid wil niet dat zij protesteren, dus stuurt ze er getrainde (en hopelijk professionele) agenten op af.

Geweld tegen politie agenten is niet goed te praten.

Demonstreren is prima, maar stenen gooien naar politie agenten is geen demonstreren.

 

Geweld tegen politie en hulpverleners

 

Verdachten riskeren, afhankelijk van de inbreuk, celstraffen tot 5 jaar (of zelfs 20 jaar) en boetes tot 4.000 euro.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Zunigkyk zei:

Ik ben dus niet vóór of tegen een bepaalde groep.

Ik constateer op sat4all slechts een beangstigende intolerantie. De haatzaaierij is hier niet van de lucht. Sommigen willen andersdenkenden bestrijden met het virus waar ze zelf doodsangst voor hebben. Russen doen dat met Novichok.

Kijk eens in de spiegel!

Ik zie op dit forum geen intolerantie en helemaal niet beangstigend. Integendeel. En haatzaaierij is onzin en een nogal smerige beschuldiging.

 

Ik zie wel mensen die op grond van wetenschappelijke gegevens info delen en argumenten aanvoeren. En daarnaast een enkeling die zonder wetenschappelijke argumenten onzin uitkraamt op grond van wat die persoon/personen op facebook oid vernomen heeft/hebben.

Ook die mensen worden hier getolereerd.

 

Andersdenkenden bestrijden met een virus waar ze doodsangst voor hebben snap ik niet helemaal/helemaal niet.

 

Mocht het mij betreffen, ik heb totaal niets tegen andersdenkenden zolang ze logisch wetenschappelijk gefundeerd en fatsoenlijk denken.

Zodra mensen met apekool als een platte aarde aankomen kan ik ze niet meer serieus nemen maar vind ik ze wel heel erg grappig.

 

Zodra mensen met apekool aankomen als het virus stelt niets voor en vaccinaties zijn levensgevaarlijke onzin, terwijl ze vrijwel geen benul hebben van wat virussen zijn, hoe ze werken, wat voor effecten ze al dan niet hebben, wanneer ze levens bedreigend zijn en wanneer niet en wat je tegen ze kunt ondernemen, moet ik ze helaas wel serieus nemen en vind ik ze helemaal niet grappig omdat het levensgevaarlijke mensen zijn die veel doden veroorzaken zonder zich te (kunnen) realiseren dat zij het veroorzaken.

 

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag hier in het nieuws dat van de 600 bezoekers van een discotheek in Enschede er nu al 185 besmet bleken te zijn.

Iedereen moest een negatieve test kunnen laten zien voordat men naar binnen mocht.

Er wordt beweerd dat sommigen de verkregen QR code simpel als screenshot hebben doorgestuurd naar personen die zich niet hebben laten testen en achteraf toch besmet bleken te zijn.

Het bedrijf zelf beweerd dat dit niet kan omdat in een screenshot geen bewegingen te zien zijn zoals die er wel zijn in de App zelf, maar of daar ook op gecontroleerd is?

 

Volgens de GGD zijn al deze besmettingen terug te leiden naar het bezoek aan de discotheek en zal het aantal zich nog verder uitbreiden doordat sommigen ook nog weer familie en bekenden besmet hebben buiten de discotheek.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, minplus zei:

Ik zie op dit forum geen intolerantie en helemaal niet beangstigend. Integendeel. En haatzaaierij is onzin en een nogal smerige beschuldiging.

(....)

Andersdenkenden bestrijden met een virus waar ze doodsangst voor hebben snap ik niet helemaal/helemaal niet.

(....)

Zodra mensen met apekool aankomen als het virus stelt niets voor en vaccinaties zijn levensgevaarlijke onzin, terwijl ze vrijwel geen benul hebben van wat virussen zijn, hoe ze werken, (...)

 

 

Ik vrees dat in de slachtofferrol kruipen door de tegenpartij van provocatie te betichten vaak een truc is van dwarsliggers om (gerechtvaardigd) gedrag van de andere partij (overheid, politie) in diskrediet te brengen.

 

Die vergelijking met en "logica" over "de" Russen en  Novichock snap ik ook niet. Wat ik wel uit allerlei berichtgeving begrijp, is dat veel (verreweg de meeste?) Russen zich niet willen laten vaccineren en sjoemelen met vaccinatiebewijzen. Kennelijk is daar veel wantrouwen over het middel en de overheid die het aanbiedt.

 

En zoals ik al eerder aangaf: je kunt uitleggen hoe vaccins werken tot je een ons weegt, @minplus, maar ik vrees dat de meeste tegenstanders dat best weten en er ook op kunnen googelen, net als wij. Googelen kunnen de tegenstanders sowieso heel goed.... Maar jouw/het wetenschappelijke vaccinverhaal past niet in hun eigen verhaal (al dan net met die verborgen (politieke) agenda). Daar wringt het.   

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Door de verspreiding van de Delta-variant is de effectiviteit van het vaccin van Pfizer-Biontech in Israël gedaald tot 65 procent, aldus het Ministerie van Volksgezondheid. Het aantal ernstig zieken neemt weer toe.

bron Frankfurter Algemeine Zeitung

 

er zijn maar 56% volledig gevaccineerden in Israël, daarom is die Delta variant die de overhand neemt zo gevaarlijk.

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In Nederland is op dit moment 60% een keer en 36% volledig gevaccineerd .

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...