Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

7 uren geleden, Eduard07 zei:

I

 

En zoals ik al eerder aangaf: je kunt uitleggen hoe vaccins werken tot je een ons weegt, @minplus, maar ik vrees dat de meeste tegenstanders dat best weten en er ook op kunnen googelen, net als wij. Googelen kunnen de tegenstanders sowieso heel goed.... Maar jouw/het wetenschappelijke vaccinverhaal past niet in hun eigen verhaal (al dan net met die verborgen (politieke) agenda). Daar wringt het.   

Tegenstanders kunnen het "weten", Eduard, al dan niet via verder googelen waarbij je nog maar op de juiste plek terecht moet komen.

Maar het is dan een beetje of je een Engelse tekst uit je hoofd leert zonder de taal te spreken. Wat de nieuwe RNA-vaccins doen (die dingen waren overigens al jaren getest en in gebruik op andere gebieden) begrijp je pas echt als je degelijke kennis van de moleculaire genetica hebt.

Maar slimme mensen kunnen al een heel aardig beeld krijgen van hoe het werkt.

 

En je hebt helemaal gelijk. De minder slimme (zeker niet domme) met weinig kennis op dit gebied (die razend goed kunnen zijn op andere gebieden) kan ik het 10 keer uitleggen maar ze hebben via Facebook en Googel een hoeveelheid aan dingen binnen gekregen, zijn in de war en weten niet wat zinnige info is en wat niet. Dat kun je ze niet kwalijk nemen.

 

De sluwe die het gebruiken om invloed en geld te vergaren neem ik het wel kwalijk.

Maar zoals een wijze Chinees lang voor de Communistische dictatuur bij Xi zijn 2e hoogtepunt vond al zei:

"Slimme mensen zijn niet sluw en sluwe mensen zijn niet slim"

Een waarheid als een koe.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 minuten geleden, Eduard07 zei:

Lijkt me bijna een mooi , anti-testen propagandaverhaal voor complotdenkers en politici a la Van Haga

Zou best kunnen , zulke zullen alles in het werk stellen om hun gelijk te halen !!

 

Discotheken zijn sowieso niet mijn ding , maar ik mijd nog steeds drukke plaatsen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

@minplus, ik kwam vandaag - naar aanleiding van de discussie hier-  toevallig terecht op een website waarop - in alle overtuiging- allerlei verhaal (in de vorm van ogenschijnlijk een serieus nieuwsartikel) stond over wat we bij vaccinatie krijgen ingespoten.

Dat de Israëlische overheid sjoemelt met vaccinatiedoden t.g.v. Pfizer/Moderna.

 

Het bloed kookt je bijna als je de best wel geraffineerd opgebouwde tekst leest.

Over het inspuiten van nano-deeltjes waardoor 5G grip op je krijgt.

Verwijzingen naar The Lancet werden niet geschuwd.

 

Over corona en een nieuwe wereldorde via vaccinatie.

Verwijzingen uit de bijbel werden eveneens niet geschuwd.

Evenmin verwijzingen naar WO2.

 

Daar is echt geen praten tegen.

Met gelooft niet wat men WEL ziet, maar men is zomaar overtuigd van verzinsels die men NIET ziet.

 

En dan heb ik het nog niet over de commentaren die lezers konden geven (en waarvan het fatsoensniveau "tamelijk laag" was).    

 

Geen praten tegen! 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Men vergeet dat de sneltest geen 100% betrouwbaarheid heeft. Bij een negatief resultaat is het nog altijd mogelijk dat men toch positief is. Denken dat men na een negatieve test zich niet meer hoeft te houden aan afstandsregels e.d. is stom en vragen om moeilijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat daargelaten, is "Pims"  bewering dat de test niet deugde, een onbewezen aanname.

Het ligt minstens, zo niet meer voor de hand dat de toelating tot Aspen Valley niet deugde.

Maar ja, dat zal de eigenaar nooit toegeven. En wellicht de uitsmijter(s) ook niet.

Alleen de gasten, die weten het. En "Pim" misschien ook best wel.  

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik, maar dat "Pim" met grote stelligheid beweert dat de test niet deugde is en blijft een onbewezen aanname, aangezien hij daarna naar Aspen Valley is gegaan.

(En je kunt mij haast niet wijsmaken, dat zoveel besmettingen -180 inmiddels- allemaal door (een aantal) valse testuitslagen zijn veroorzaakt.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnen een week van 500 naar 2200 besmettingen per dag is geen kwestie van valse testuitslagen of gesjoemel. Dan gaat gewoon iets de verkeerde kant op. Gelukkig zijn velen gevaccineerd, dus de ziekenhuis- en IC-opnamen en doden zullen meevallen. Maar de arme jongeren die gehandicapt raken...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, minplus zei:

Binnen een week van 500 naar 2200 besmettingen per dag is geen kwestie van valse testuitslagen of gesjoemel. 

Maar daar speelt gesjoemel ongetwijfeld wel een rol in. Ooit is de pandemie ook met 1 begonnen.

En hoe vaak is er het laatste jaar wel niet gehamerd op goede ventilatie?!

 

Als je de 2 afgelopen zaterdagavonden en nachten in de uitgaancentra van de grote steden bekijkt, kan het haast niet anders dan dat er ook binnen kennelijk vaak geen sprake was van enig pandemiebesef. Te beginnen bij sommige uitbaters die mogelijk wat te zorgeloos met de teruggegeven vrijheid omsprongen door controles aan de deur wat al te losjes op te vatten met "groen vinkje" is "klaar".

Je kunt niet bij voorbaat de valse testuitslagen de volledige schuld geven, toch?

 

Hoe was het spreekwoord ooit nog maar?

Voorzichtigheid is de moeder van de porseleinkast?

Wellicht is de overheid weer eens te hard van stapel gelopen. Het buitenland keek alweer met stomme verbazing naar hoe roekeloos alles weer werd vrijgegeven in ons kleine landje. We waren binnen de EU relatief lang knal- en knalrood. 

En nu dus alweer snel een stap(je) terug. Tja...  

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, minplus zei:

Onze Huug kreeg een vlaag aan z'n verstand gepeuterd: Je mag na een vaccinatie niet meteen weer alles, nee, je moet voortaan 2 weken wachten.

Jongejongejonge....😁😁

Hij wist het wel maar nam het kleine? risico. Het doel was succes te boeken met extra vaccinaties om te kunnen dansen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, boudeman zei:

Ook een deugdelijke test heeft een foutmarge. En ook als het toelatingsbeleid perfect verloopt, kan je er donder op zeggen dat bij 600 mensen die hutje bij mutje staan zonder ventilatie, er besmettingen zullen zijn. Een wonder als dat niet zo was

Ventilatie, ik heb de indruk dat men daar in Duitsland meer aandacht aan besteed.:

 

https://www.ndr.de/nachrichten/niedersachsen/Luftfilter-fuer-Schulen-Niedersachsen-gibt-20-Millionen-Euro,corona8274.html

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...