Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

🤔

19 minuten geleden, Tonskidutch zei:

je zou de beelden die op de media gedeeld werden toch nog eens moeten terugkijken

stikt van de tieners .

swat, ze doen maar als ze toch al geen opvoeding krijgen.

Kun jij dan aan hun neus zien hoe oud te zijn aan de hand van een paar filmpjes?🤔

 

Trouwens, als ik je woorden letterlijk neem, zou ik bijna concluderen dat er bij Aspen Valley helemaal geen controle aan de poort was behalve of  de kaartjes deugden.   

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

logisch toch of heb je nog nooit met een HoReCa uitbater aan tafel gezeten en gesproken, laat staan de vertegenwoordiger van de brouwerij.

 

Ik krijg ook genoeg berichten uit eerste hand dat er genoeg gelegenheden zijn waar WEL gedegen wordt gecontroleerd op QR code MET ID-bewijs. 

 

(En de rest van de horeca is nu gewaarschuwd....)

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Besmettingen met factor 5 toegenomen. Helaas. Volledig voorspelbaar.

Zal wel weer exponentieel gaan, maar gelukkig zijn velen inmiddels minstens 1x gevaccineerd. Maar de arme jongeren die een dreun gaan krijgen ook al is het een vrij klein percentage.

En Hugo vraagt een spoed-nood-advies aan het OMT. Loopt weer zonder al te veel benul achter de feiten aan..

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog steeds niet begrepen dat zodra er financieel verlies gaat komen ze massaal beginnen  te testen om alles weer dictatoriaal op te dringen ? 3 weken vermindering a volonté omdat MVR opgesloten zat en plots stijgt alles weer .Zie maar eens de miljarden winsten van farma met hulp van goedgelovige experten :) en de brave burger volgt maar.Wil daarom niet zeggen dat vaccin niet geholpen heeft maar zolang je massaal in quarantaine gaat kan je geen natuurlijke antistoffen aanmaken en blijft dit spelletje verder gaan.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, bellejt zei:

nog steeds niet begrepen dat zodra er financieel verlies gaat komen ze massaal beginnen  te testen om alles weer dictatoriaal op te dringen ? 3 weken vermindering a volonté omdat MVR opgesloten zat en plots stijgt alles weer .Zie maar eens de miljarden winsten van farma met hulp van goedgelovige experten :) en de brave burger volgt maar.Wil daarom niet zeggen dat vaccin niet geholpen heeft maar zolang je massaal in quarantaine gaat kan je geen natuurlijke antistoffen aanmaken en blijft dit spelletje verder gaan.

Ik krijg de indruk dat je in een vreemde covid-bubbel zit. Hoe vaker ik je stukje lees, hoe vreemder. En dat bij elke zin.

 

De mensen in mijn omgeving die serieus covid hebben opgelopen hebben voor zover ze er niet aan dood zijn gegaan allemaal nog flinke problemen.

Mensen van 30 die kwetsbaarder zijn geworden en minder conditie hebben dan een 70-jarige.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bellejt zei:

 maar zolang je massaal in quarantaine gaat kan je geen natuurlijke antistoffen aanmaken en blijft dit spelletje verder gaan.

Wat zouden ze in Brazilie, Indonesië, Suriname of, dichter bij huis, Portugal, Spanje of het VK  toch geholpen zijn met deze analyse, denk je ook niet? 

NOT!

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag met de schoonvader bij de longarts geweest, deze gaf aan "hou er rekening mee dat een ieder op deze aarde vroeg of laat besmet wordt met het coronavirus en dat niet 1 keer maar gewoon net zo vaak als dat je normaal verkouden bent".

Hij merkte er bij op "en het maakt niet uit of je nu geënt bent of niet geënt je krijgt het vrijwel zeker alleen zal je er niet of minder ziek van worden als je wel geënt bent" 

Wel zette hij er de kanttekening bij  "met als voorwaarde dat je lichaam op een normale manier de besmetting gaat bestrijden en niet alsnog op hol slaat".

 

Van dat laatste eigenlijk nog niet gehoord, maar niet onlogisch dat er ook mensen zullen zijn waar het afweer mechanisme niet zo goed werkt en waarbij het ondanks de inentingen toch nog fout kan gaan (dat zal dan de 4% wel zijn bij de 96% bescherming)

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, astro iris zei:

Zijn ook de zwaksten in onze maatschappij en het meest vatbaar.  Bij gewone griep overlijden er ook meest in deze groep.

Op zich is dat eigenlijk best vreemd als je er verder over nadenkt.

De oudste mensen die al met de meeste virussen, bacteriën en wat al niet meer in aanraking zijn geweest zouden toch het meest uitgebreide bescherming van zich zelf moeten hebben maar blijkbaar door slijtage/veroudering van het immuunsysteem laat dit het dan toch op latere leeftijd afweten.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...