Ga naar inhoud


Internet provider


RicardoBelli

Aanbevolen berichten

Hallo forumleden,  ik ben van plan om van internet provider KPN over te stappen naar T-mobile, voor alleen internet. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten en zijn er mensen die goede ervaringen met T-mobile internet hebben?  Zijn de door hun geleverde routers gelijk aan de experiabox V10 die ik nu gebruik van KPN? 

Ook las ik over de eco router (JRS eco-wifi 100 D1) welke ik zeer interessant vind. Alleen lees ik dat deze i.c.m. het modem van de provider gebruikt moet worden. Maar kan ik, omdat ik alleen internet wil, deze niet als enige gebruiken en het modem van de provider weg laten? 

Mvg Ricardo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


13 uren geleden, RicardoBelli zei:

van internet provider KPN over te stappen naar T-mobile

 

Quote

Financieele Dagblad: Deutsche Telekom bereidt verkoop T-Mobile Nederland voor

De Nederlandse tak van T-Mobile zou binnenkort te koop worden gezet. Eigenaar Deutsche Telekom bereidt volgens bronnen van Het Financieele Dagblad een verkoop voor die tussen de vier en vijf miljard euro zou moeten opleveren.

 

dan kom je misschien weer bij KPN

🤣

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een en ander wordt door je locatie bepaald. Dat was al eerder zo geconstateerd.

En op sommige locaties is koper / adsl slechter dan koper / coax. Dat is naast die afstand tot de centrale en/of hub een insteek om je postcode check te doen.

Als er al Glasvezel ligt is dat natuurlijk prettig qua snelheid maar het blijft een prijs / kwaliteit kwestie. En dat vraag je het best aan je buren op locatie mbt storingen.

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb sinds 1 jaar glasvezel van t-mobile, ik heb echt nog nooit problemen gehad ik heb trouwens alleen internet. ik heb 1000 up & 1000 down.

 

ik heb alleen het modem van hun niet in gebruik, ik heb als modem een unifi modem.

mijn hele net werk is van unifi.

het modem van t-mobile is een stuk beter dan die van kpn.

 

ik ben dus zeer tevreden over T-mobile

 

gr.

henk

 

 

Knipse11l.JPG

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor mij belangrijk zou zijn, is of je zonder beperkingen gebruik kan maken van VOIP telefonie...

Bij sommige internetleveranciers werkt de Gigaset niet omdat bepaalde poorten gereserveerd zijn bij die internetproviders voor hun eigen IP telefonie.... en daardoor kan je die poorten zelf niet meer gebruiken.

Als je daar geen gebruik van maakt, maakt het ook niet uit.... maar anders heb je wel een probleem.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou er rekening mee dat je email adres verandert. Dat kan problemen geven voor vernieuwen van registraties op diverse sites. Iets wat vaak vergeten wordt.

Als je een lijstje hebt kan je ze nu nog omzetten naar een provider onafhankelijk email adres van bv. google of outlook.com.

Het zou fijn zijn als providers daar eens in samen werken.  Een soort van overstapservice. Maar providers en service, samenwerken ...?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...