Ga naar inhoud


Internet provider


RicardoBelli

Aanbevolen berichten


2 uren geleden, mjvans zei:

Hou er rekening mee dat je email adres verandert. Dat kan problemen geven voor vernieuwen van registraties op diverse sites. Iets wat vaak vergeten wordt.

Als je een lijstje hebt kan je ze nu nog omzetten naar een provider onafhankelijk email adres van bv. google of outlook.com.

 

neem gewoon een eigen domeinnaam ben je voor altijd van die wisselende emailaccounts af en maakt het niet meer uit van welke provider je internet neemt.

Oké het 1e jaar meestal (bijna) gratis en kost daarna een paar tientjes per jaar maar je kunt elk jaar profiteren van een aanbieding van de goedkoopste provider en het scheelt een hoop gezeur met telkens een ander e-mailadres en ook voor je partner en kinderen kun je hun eigen email account in gaan stellen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gerrit B zei:

neem gewoon een eigen domeinnaam ben je voor altijd van die wisselende emailaccounts af en maakt het niet meer uit van welke provider je internet neemt.

Oké het 1e jaar meestal (bijna) gratis en kost daarna een paar tientjes per jaar maar je kunt elk jaar profiteren van een aanbieding van de goedkoopste provider en het scheelt een hoop gezeur met telkens een ander e-mailadres en ook voor je partner en kinderen kun je hun eigen email account in gaan stellen.

 

Goedkoper is een hotmail adres.....is namelijk gratis.

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wel gratis maar hier zeggen we altijd "alleen de zon gaat voor niets op", aan de rest zitten haken en ogen met vaak de persoongerichte reclame, beperkt doorsturen enz.

Daarnaast vind ik het wel iets hebben als je mail verstuurt via ....@wanderer.nl

Ik weet niet of het account zakelijk wordt gebruikt maar als je zakelijke email krijg van iemand met een hotmail, gmail of outlook account dan denk je toch snel "dat zal wel een ZZPer oid. zijn"

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vreemde is dat ik van het ministerie van volksgezondheid in Cambodja een Covid test certificaat heb gehad, allemaal officieel en echt, wat getekend was door de minister, en het email adres wat er onder stond om meer informatie te vragen een @gmail adres was.... Dat is toch wel erg vreemd dacht ik zo, dat de overheid daar niet eens hun eigen email systeem heeft / gebruikt!

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik doe zaken met een bedrijf in Uzbekistan, die gebruiken ook gmail mailadressen.

De reden daarvoor is dat de lokale Uzbekistan internet en mailproviders te onbetrouwbaar in hun services zijn.

 

Of dat in Cambodja ook zo is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, gerrit B zei:

Ik weet niet of het account zakelijk wordt gebruikt maar als je zakelijke email krijg van iemand met een hotmail, gmail of outlook account dan denk je toch snel "dat zal wel een ZZPer oid. zijn"

wat een kul

altijd nog beter dan @realDonaldTrump ,ja!

 

18 uren geleden, wanderer zei:

Goedkoper is een hotmail adres.....is namelijk gratis.

zo is dat.

je moet hem ook wel blijven gebruiken want 2 jaar idle (ongebruikt) verloopt je account en kan iemand anders zich het adres toeeigenen.

Het vreemde geval deed zich voor bij een naamgenoot van mij en toen had hij dus ook echt problemen met z'n appleID

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan verschillen we van mening wat dat betreft. Maar ik zelf heb nog geen enkele negatieve ervaring ermee gehad @gerrit B, ook niet bij overheid en of belastingdienst dan wel onder de professionals waarmee ik in een uitgebreid netwerk internationaal samenwerk. Zakelijke of particuliere opdrachtgevers kijken naar je K.v.K. gegevens en je verzekering.

 

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 2-2-2021 om 20:45, Big fellow zei:

Het vreemde is dat ik van het ministerie van volksgezondheid in Cambodja een Covid test certificaat heb gehad, allemaal officieel en echt, wat getekend was door de minister, en het email adres wat er onder stond om meer informatie te vragen een @gmail adres was.... Dat is toch wel erg vreemd dacht ik zo, dat de overheid daar niet eens hun eigen email systeem heeft / gebruikt!

How bizar... en zo'n mailtje komt dan ook ongeloofwaardig over lijkt mij.

 

Op 3-2-2021 om 08:56, Tonskidutch zei:

wat een kul

altijd nog beter dan @realDonaldTrump ,ja!

 

zo is dat.

je moet hem ook wel blijven gebruiken want 2 jaar idle (ongebruikt) verloopt je account en kan iemand anders zich het adres toeeigenen.

Het vreemde geval deed zich voor bij een naamgenoot van mij en toen had hij dus ook echt problemen met z'n appleID

 

Ik vind een persoonlijk emailadres (domein) betrouwbaarder.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...