Ga naar inhoud


EPG Nickjr.. verdwijnt zo af en toe


elismax

Aanbevolen berichten


Ik heb hier geen EPG meer op een ouwe Philips TV van 2011 PFL9606 en ook niet op een DM920 met origineel software en CD kaart. Het EPG wordt gewoon door de satelliet verstuurt dacht ik te begrijpen. Ik heb niet echt tijd om te sleutelen, het komt binnen of het komt niet. Werkt wel op alle andere zenders zoals de Duitsers, Zwitsers of Nederlandse kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zul je toch eens moeten kijken naar de plugins voor EPGimport van Rytec of ook wel XMLTV import genoemd

die 's nachts de hele EPG data inlezen opdat ze je gedurende meerdere dagen volledig ter beschikking staan

dan is van belang on te weten welke software je hebt, het dreamOS vanaf fabriek???

want dat bepaald hoe je die Plugin kunt toevoegen...

 

als een CD kaart werkt heb je volgens mij geen fabrieks image erop

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Tonskidutch, bedankt voor je antwoordt. Ik kijk inderdaad met mijn dm920 met een origineel dreamos 2.5 maar mijn kaartjes (CH en NL) zitten in mijn FritzBox 7390 met freetz op oscam maar dat heeft niet veel met het probleem te doen, of niets zelfs. Het EPG wordt door satelliet verstuurt voor alle zenders en dat van nickjr.. wordt dus niet meer verstuurt op dit moment. Het is al een paar keer gebeurt en het komt dan na een maand of zo terug. Weet jij misschien wie verantwoordelijk is voor het EPG van nickjr..? Is het nickelodeon of CD die daar voor zorgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

EPG wordt meegezonden (of niet) door de content aanbieder... Daar doet CDS verder niets aan buiten het doorgeven dan...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de EPG is zeer zeker een kwestie die de zender als content aanbieder in een specifieke vorm aanbied aan de provider voor doorgifte

 

daar zijn wel vaker problemen over bekend geworden de laatste jaren

dat was een paar jaar terug ook nog makkelijk te controleren omdat die zelfde nickelodeon en haar EPG via de UK provider Sky ook op het scherm gehaald kon worden maar niet bij CDS met haar mediahighway EPG van destijds

misschien is het gewoon eens bij de mannekes van CDS bellen en navragen

zij zijn immers die garant moeten staan voor voortlopende EPG data

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...