Ga naar inhoud


Rytec EPG problemen?


carlo666

Aanbevolen berichten


Er zouden geen problemen mogen zijn.  Servers zijn allen up-to-date en de download werkt van alle servers.

Misschien eens Uw ontvanger opnieuw opstarten?

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat probleem heb ik 2 jaar geleden ook al gehad. Ik kreeg de epg via de rytec plugin ook niet goed op mijn VU+ ultimo4k.

Gelukkig heb ik rytec niet echt nodig, omdat de Duitse en Zweedse epg inhoud ruim voldoende bijgehouden wordt door de zenders zelf dat je de plugin geoon niet nodig hebt... Maar omdat er op dit forum veel over gepraat werd, wilde ik het eens bekijken wat het eventueel voor extra informatie zou opleveren. Met VTI lijkt het gewoon niet te werken, of heb ik altijd iets verkeerd gedaan, dat kan ook.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder Rytec heb ik op een hoop fta zenders geen epg. Italiaanse muziekzenders, Spaanse en Portugese zenders en nog een aantal waar ik wel naar kijk.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat er nog problemen zijn bij rytec want blijft laden en engelsen en duitsers komen ook niet door

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

afhankelijk van uw image moet je ook kijken of de EPG-EIT of een van de andere 4 ingeschakeld is.

normaal zet epg-import de EPG.dat op HDD in de root als je die erin hebt tijdens shutdown en leest hem weer in bij booten

je kan onder VTI image de EPG.dat wissen en via de EPG import plugin een nieuwe download laten uitvoeren

meestal komt het dan weer in orde na die zomertijd overstap

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze morgen weer alles netje sin orde met de rytec epg download.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...