Ga naar inhoud


extra kaart voor CD kopen


henkie73

Aanbevolen berichten


19 minuten geleden, Mimisiku zei:

Alleen bij nieuwe abonnee's. Grace period hangt af van het moment van insteken en verwerking bij CDS.. Meestal maar 2 weken....

@mjvans Mezzo en eSportsOne werkt ook op een losse kaart.

 

Dank voor je bericht. Bij mij werkt eSportsOne alleen met de CI. Dat gold ook voor Mezzo.

Maar die krijg ik nu niet meer omdat de afdeling "klantenbinding" die naar een hoger abo hebben verplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Old Satterhand zei:

 

Toen ik enige jaren geleden zo'n Common Interface kaart als 2e kaart aanschafte, stonden alle zenders 1 maand open, op die kaart.

Is dat nog steeds zo?

Ja de Film+ en sport kanalen heb ik nu ook open.

33 minuten geleden, Mimisiku zei:

Alleen bij nieuwe abonnee's. Grace period hangt af van het moment van insteken en verwerking bij CDS.. Meestal maar 2 weken....

@mjvans Mezzo en eSportsOne werkt ook op een losse kaart.

Die werken echt niet met mijn oranje kaart en oscam. De zwarte CI gebruikte ik niet die gaf blokkerig beeld.

aangepast door mjvans
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, mjvans zei:

Ja de Film+ en sport kanalen heb ik nu ook open.

Die werken echt niet met mijn oranje kaart en oscam. De zwarte CI gebruikte ik niet die gaf blokkerig beeld.

 

Dank voor je bericht.

Een blokkerig beeld (bij het gebruik van de CI) heb ik ook gehad. Maar alleen in combinatie met een oranje kaart en Oscam.

Het bleek dat dat kwam omdat zowel de losse kaart als de CI het signaal proberen te verwerken.

Bij gebruik van de Common Interface Assignment systemplugin kon ik dat verhelpen, door alleen de kanalen toe te wijzen die de CI nodig hebben.

Ik gebruik OpenPli.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werken echt wel op een losse Seca3 kaart (heb niet anders)...

Bewijs hieronder...

 

IMG_1372.JPG

IMG_1373.JPG

IMG_1374.PNG

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Mimisiku zei:

Werken echt wel op een losse Seca3 kaart (heb niet anders)...

 

Bij de gewone sterveling werkt dat dus niet.

Als het legaal is wat je doet, kun je aan ons uitleggen hoe Oscam te configureren om dat ook aan de praat te krijgen?

 

2021031712180234.thumb.png.a5b47932689cd0ceaf67b738cd21d358.png 2021031712165465.thumb.png.dae2a9b70bfa8660e4199f75e348a24f.png

aangepast door Old Satterhand
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mezzo HD zit op een M7 transponder en niet meer op een CSAT transponder. Daar is niets speciaals nodig. Voor eSportsONE volstaat een mapping is oscam.dvbapi

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn familie abo heet tegenwoordig rijk, en daarin zit geen Mezzo meer in.

 

Kaart meldt: geen rechten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een CDS kaart met Entertainment...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een CDS kaart (nog) omdat deze nog contractplichtig is. De extra kaarten zijn inmiddels uitgeschakeld. De terminologie Basic+, Basic light komt vanuit de FastScan van Canal Digitaal en TVV. Zoals je kunt zien komen de ECM's van de Canal Digitaal kaart in de RasPi...

Absoluut niets illegaals dus....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het kromme is, dat wanneer ik Mezzo op het scherm kies, er op het scherm familie HD staat, in mijn Canaldigitaal staat tegenwoordig Rijk, en geen beeld op Mezzo.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt toch écht zien dat hij de ECM ontvangt van 0100:00006A (Canal Digitaal) en niet van 0100:00006C (TVV) terwijl ik ook een TVV kaart heb...IMG_1372.thumb.JPG.19adb3ef6895f0aa92fb6c6820d6d337.JPG

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie de kaart gewoon aangeboden in een shop... er lijkt nog voorraad te zijn, en voor 49 euro ben je blijkbaar klaar.

Hier een plaatje, de naam van de shop mag ik iet plaatsen, maar kan bv wel via pm gezegd worden... maar  je zal hem ook wel via een zoekrobot kunnen vinden denk ik.

 

cd.jpg.e41c699030a9c680dbcb32ef48d1bf29.jpg

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...