Ga naar inhoud


Nautical Channel HD niet meer via sat.


PLsat

Aanbevolen berichten


Volgens King of Sat zit ie alleen op 9E

NAUTICAL CHANNEL (Alle satellieten) - 1 Antwoord(en) - Nieuwe info: CET

 
Pos Satellite Frequence Pol Txp Beam Standard Modulation SR/FEC Network, bitrate NID TID edit.gif
Eutelsat 9B (9.0°E)
9.0°E action_collapse.gif1Eutelsat 9B 12475.50 H GC10 Europe DVB-S2 8PSK 27500 2/3 53.2 Mb/s  170 7 KingOfSat charts update form
  zap.gif Nautical HD   Sport Cosmote VideoGuard 1137 4137 hd.gif 5137 eng  3137  4137    2019-08-12 +
 

Kanalenkerkhof - 2 Antwoord(en)

 
Naam Land
Naam, Pos. Freq/Pol SR, FEC Codering SID Video Audio Updaten
zap.jpg Nautical Channel  
Dit kanaal wordt momenteel in Europa niet uitgezonden
  Nautical Channel 2  
Dit kanaal wordt momenteel in Europa niet uitgezonden

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Werkelijk?

De zender heet Nautical HD

Hier staat wat anders.

 

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb er geen abo voor, ik kan het verder niet controleren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat gewoon in de CDN fastscan lijst. Je hebt wel een Royaal (=EntertainmentHD) pakket voor nodig.

De ontvangst mogelijkheden met de CDN App zijn soms uitgebreider dan dezelfde zenders op satelliet. Dat was bij mij zo tot enige tijd geleden.

Nu loopt alles weer synchroon, met natuurlijk de extra IPTV zenders. Dat zijn er slechts enkele.

Het kan heel goed zijn dat de zender is "verplaatst" van het Rijk abo naar Royaal. Ik keek er nooit naar.

 

2021032417014237.thumb.png.9ed8d4b93531db90ae345d2eb9216fbc.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zit hij in het Basic+ abonnement en moet hij in principe open gaan, maar het beeld blijft zwart.

 

Tenzij er natuurlijk weer wat veranderd is en deze zender het lot volgt van E-sports HD en TV Gelderland niet ook niet open gaan met mijn kaart ondanks het feit dat ze in mijn pakket zitten.

 

 

aangepast door PLsat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is er ook nog signaal....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker nog: die krengen doen het automatisch! Soms helpt een fabrieksreset.. Soms raakt de boel corrupt en slaat ie niks op (zonder foutmelding natuurlijk).

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de kaart in een oude Philips van M7 gestopt en daar is er geen probleem en is de zender te zien.

 

Op de M7sat801 een nieuwe zenderlijst ingeladen, maar het probleem blijft.

 

Teruggegaan naar fabrieksinstellingen, het probleem blijft.

 

Een technisch mysterie blijkbaar ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zopas gezien, gaat bij mij wel open.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Old Satterhand zei:

Je klaagt niet over de NPO 1 en 3 zenders en de RTL zenders, dus het is echt een setting kwestie en geen ontvangst kwestie.

Als ik het me goed herinner kun je handmatig de zenderlijst vernieuwen op die CD kastjes?

Een Basic+ abo is toch van TV Vlaanderen, niet van Canal Digitaal.


Volgens Kingofsat zit Nautical Channel zit op de 30W, 9E, 13E, 19,2, 23,5 enz.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...