Welke is een goede ontvanger welke multistream aankan , geen enigma meer aub ! !
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Similar Content
-
By cookie monster
Betreffende de Edision Piccollino S2 HEVC ,
Kan deze 16APSK & 32APSK + Multistream (Frankrijk & Italië) ontvangen ??
De officiële website van Edision gaf niet echt een antwoord !!
Ik zag die op een webshop staan , EDISION Piccollino DVB-S2 Full HD
satellietontvanger H.265/HEVC kaartlezer USB zwart € 39,80
FTA is prima zat , en al da' gefoefel van software , niet echt nodig !!
Een losse USB-dongle ivm Wifi is ook geen bezwaar !!
Of wachten op nieuwere ontvangers , want het gaat zo snel met al die veranderingen !!
Vermoedelijk geen DVB-S2x ??
DVB-T(2)/C(2) interesseert me zelfs letterlijk geheel geen barstende fluit !!!!
-
By digitaal kijker
ik heb sinds kort een tuner probleem in TunerA1 zit een Si2166D en in TunerA2 ook dezelfde tuner (DVB-S2x), in TunerB zit de kabeltuner BCM3158 (DVB-C)
probleem dat ik sinds kort heb is met de satelliet tuners die opeens uitvallen soms, en op bv E4 100% ontvangst aangeeft en af en toe storing geeft in het beeld, daarna is het dan gedaan en heb ik perfect beeld.
andere dagen kan het zijn zoals vanavond dat ik op ITV3 10 min perfect kan kijken en dan opeens niks meer doorkrijg van beeld, ontvangst gaat op 0%, andere positief zoals 23.5 geven zelf geen beeld op geen enkele freq.
heb op een Duitse forum site gelezen dat de tuner dat ik heb voor satelliet problemen geven voor ontvangst als je 2 tuners op verschillende posities gebruikt.
weet er iemand wat ik kan doen, heeft er nog iemand dit gehad of weet die een oplossing????
met de kabel tuner is er geen probleem, die kan verschillende zenders tegelijk opnemen.
het is enkel die satelliet tuner dat voor problemen zorgt.
hoop dat er iemand een oplossing heeft.
image dat er inzit is de originele Dreambox OS 4.3.2r12 van 12-05 2020 met update's natuurlijk.
image release is van 11-09-2019.
hele tijd heel tevreden van geweest tot onlangs vorige week het begon met uitval tot nu soms niks meer via sat.
-
By SouLGuY
Ik overweeg de VU+ Uno 4K SE 1x DVB-S2X FBC Twin Tuner PVR ready aan te schaffen om die Franse en Italiaanse multistreams te ontvangen op 5gr West. Wat mij niet duidelijk is, moet ik dan ook een andere software inladen om dit mogelijk te maken ? Of volstaat die VU+ software ?
-
By cookie monster
Ik zoek een satfinder of een goedkope satellietontvanger die beep beep beep zegt , ipv beeeeeep ,
want die lange beep , dan gaan mijn oren tuuuut , ook mijn katten appreciëren dit geluid niet !!
Gegoegeld , satfinder sf 2500 die geeft wel beep beep …. , maar precies nogal stil , de prijs is ok !!
Ik heb hier nog een oude Powersky 1900 (DVB-S) , die geeft beep beep geluid , oud filmpje 16 juli 2013:
Of is er voor de Edision OS mio 4K software waar de satellietsignaalmeter ook dit beep beep geluid geeft ??
Mercikes alvast
-
By Orgeldandri
Iemand een idee of het Nieuwjaarsconcert uit Wenen op 1/1/2020 in UHD of 4k kan worden ontvangen?
-
By Eveneenvraagje
Beste forumleden,
ik heb een vraagje betreffend UHD ontvangst van Canaldigitaal. Op deze pagina staat beschreven dat men een CI+ slot van CD moet kopen en deze in een TV met DVB-S2 tuner moet duwen.
Nou heb ik toen een UHD TV met DVB-T maar geen DVB-S2 tuner gekocht en heb sindsdien altijd met een externe receiver HD kanalen van CD zitten kijken.
Heb ik voor UHD Kanalen behoefte aan een CI+ slot met geintegreerde kaart? Moet ik erop achten dat een 4k receiver absoluut een CI+ slot opwijst of kan dit ook een normaal CI slot zijn? Heb ik überhaupt behoefte aan een CI slot als ik een 4k receiver heb met een normale smartcard?
Ik weet namelijk niet precies wat ik moet kopen omdat ik zoveel weersprekende informatie overal zie.. 🙄 Momentaan zit ik op een simpele HD receiver zonder CI slot te kijken. Ik zit in het buitenland en heb een normaal CD Basis HD abonnement.
Bij voorbaat dank
-
By -verwijderd-
Is de multistream zender Zap Viva op Eutelsat 10.0°E altijd (24/24) te ontvangen of niet?
Soms heb ik geen ontvangst hierop. Momenteel weer ontvangst.
zendernaam: Testes Heitor Paulo
provider: ERICSSON Television
resolutie: 1280 x 1080
[10.0°E] 10747 V 4000, FEC:9/10, DVB-S2 /8PSK, Stream ID:171
-
Recommended Posts