Ga naar inhoud


Joyne forum kan binnenkort verwijderd worden....


Mimisiku

Aanbevolen berichten

Geen idee wat de interne afspraken zijn met Eutelsat.. TV-Vlaanderen geeft wel 31-mei als einddatum... Voor de consument blijft het afwachten op:

 

IMG_1428.JPG

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 hour ago, minplus said:

Ik zou iig even bellen en vragen of ze in juni blijven uitzenden op 9 oost. Kleine moeite en voorkomt problemen als je zou willen opzeggen want de officiële opzegtermijn is een maand en dan moet je niet op 10 juli bellen.

Als ze blijven uitzenden op 9 oost, vind ik het prima. Dan blijf ik betalen zolang ze uitzenden. Als ze stoppen, zoals ze hebben aangekondigd, dan hoef ik niks op te zeggen. Ik heb niet eens een abonnement bij CD. Dus dan wordt het een stornering, dat kan nog tot 8 weken na de incasso.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Zeerob zei:

Bij mij werd vandaag de 13 euro die ik normaal aan Joyne betaalde geïncasseerd met een automatische incasso van Canal Digitaal met als omschrijving 'periode juni'. Dat is toch wel opmerkelijk. Lijkt te suggereren dat ze in juni door blijven uitzenden.

Hallo.

Aangezien er in april geen afboeking geweest is lijkt dit de betaling voor mei te zijn. Normaal gesproken betaal je een maand vooruit. Omschrijving zal wel niet aangepast zijn. Als je afschrijving in mei krijgt zou dit dus voor juni zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eind maart voor het laatst een incasso gehad en de module werkt nog steeds.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan het over een aantal dagen vanzelf zien... Normaal komt er een roltekst in het beeld bij belangrijke wijzigingen. Bij de Joyne kanalen nog niet gezien...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerder een mail van CD gehad waarin staat dat er 1 maand niet in rekening wordt gebracht:

FACTURERING

U maakt natuurlijk zelf de keuze om over te stappen. Stapt u niet over dan zal, zolang de tijdelijke dienstverlening wordt voortgezet, Canal Digitaal de facturatie en incasso overnemen en deze, met de tarieven van Joyne, vanaf mei 2021 in rekening brengen. April wordt niet in rekening gebracht.

 

Joyne heeft voor het laatst op 25 maart geïncasseerd, dat is dus voor periode april.

In april is er geen incasso geweest, en nu dus op 27 mei met omschrijving Periode juni.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben besloten niet over te stappen. Met Netflix en NPO Plus komen we een heel eind. En we gaan ook nog NLZIET proberen.
Toen ik de schotel in 2017 geïnstalleerd heb, hadden we nog geen snel internet. Maar nu wel.
Maar als CD toch door zou blijven gaan op E9, dan blijven we dat gebruiken.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CDS heeft geen enkele reden om permanent de 9°E te blijven uitzenden. Het zou extra kosten met zich meebrengen met een verliesleidend abonnement.. Bovendien zouden ze een derde codeersysteem erbij moeten pakken (Conax). Ze houden vast aan hun eigen Nagra/Viaccess op Astra3/Astra1/HotBird....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En...

De transponder is voor de 2e helft van het jaar aan een andere partij verhuurd.

 

Voor mij de reden waarom Eutelsat de stekker eruit getrokken heeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Mimisiku said:

CDS heeft geen enkele reden om permanent de 9°E te blijven uitzenden. Het zou extra kosten met zich meebrengen met een verliesleidend abonnement.. Bovendien zouden ze een derde codeersysteem erbij moeten pakken (Conax). Ze houden vast aan hun eigen Nagra/Viaccess op Astra3/Astra1/HotBird....

Ja, dat klinkt heel aannemelijk, en daar was ik ook vanuit gegaan.
Dit gespeculeer is alleen maar n.a.v. het feit dat CD gisteren een incasso heeft gedaan van het Joyne abonnementsgeld ovv 'Periode juni'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft een circus.....

 

nou, dan geven ze me toch een losse kaart, ben ik ook blij.  Deze past bij mij ook.

Alleen......ik heb bij JOYNE een heel jaar betaald, t/m maart 2022........valt weinig te factureren bij mij, denk ik. (hoop ik)

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand dan al bevestigen dat het tijdvak vernieuwd is op de CI kaart?

Ikzelf heb voor een jaar vooruit betaald, dus bij mij valt er niets te incasseren.

Maar nu (16.30 uur) is nog steeds het tijdvak tot 31 mei op de kaart........

 

Zouden ze dan alleen waarbij ze een maand geïncasseerd hebben, of überhaupt iets ge geïncasseerd hebben, een maand verlengen?    

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

Volgens een bericht op Totaal TV worden de uitzendingen via 9 oost nog t/m 31 juli voortgezet.

Uiteraard moet er wel abonnementsgeld afgedragen worden aan Canal Digitaal.

Reden: Canal Digitaal kan de CI module niet voldoende leveren.

Hallo.

Dit staat in de mail van Canal Digitaal:

 

 VERLENGING DOORGIFTE JOYNE-SIGNAAL

Eerder hebben we gecommuniceerd dat we het Joyne-signaal tot en met 31 mei 2021 in de lucht zouden houden. Om te voorkomen dat u als voormalige Joyne-klant zonder tv komt te zitten, houdt Canal Digitaal het Joyne-signaal tot en met 31 juli 2021 in de lucht. 

Zolang wij het Joyne-signaal doorgeven, incasseren wij de abonnementskosten van Joyne per maand van het bij ons bekende bankrekeningnummer. Wilt u geen gebruik meer maken van het Joyne-signaal, neemt u dan contact op met onze klantenservice.
    


 Hartelijke groet,
Team Canal Digitaal

    


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...