Ga naar inhoud


Joyne forum kan binnenkort verwijderd worden....


Mimisiku

Aanbevolen berichten

13 hours ago, John van Dreumel said:

Vandaag werd een kennis van mij die onlangs naar Joyne overgestapt was een telefoontje van CD. Wat denk je? Hij krijgt de CI module voor niets geleverd. Zouden ze hier meegelezen hebben? 🤭

Dat zal zijn met een 2 jarig contract. Daar kan je ook een gratis starterset voor krijgen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


4 uren geleden, el renegade zei:

Dat zal zijn met een 2 jarig contract. Daar kan je ook een gratis starterset voor krijgen.

Ik heb een mail gekregen.bij een 1 jarig abonnement krijg je of een CI module of een mz102 gratis. Ben al abonnee van cds, dus geen interesse.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16 april heeft Canal Digitaal de Discovery Network zenders uitgeschakeld op 9°E. Mijn module heeft kijkrechten tot 30-4-2021. Loop vandaag de zenders door, blijkt Discovery ID HD als enige nog wél beeld te geven echter zonder EPG...

Met een beetje pech vandaag dus vandaag nog beeld (tenzij??). Bij Digitenne was de 'grace period' 5 dagen.... Spannend wat er morgen gebeurd.. Toch nog een maand update op de Joyne CI?? Op 1 juni verdwijnen de zenders definitief van 9°E

 

IMG_1400.JPG

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-4-2021 om 13:24, cheapwatcher zei:

Ik heb een mail gekregen.bij een 1 jarig abonnement krijg je of een CI module of een mz102 gratis. Ben al abonnee van cds, dus geen interesse.

Ik persoonlijk zou dit aanbod met beide handen aannemen, zoals je schrijft is het gratis, en een jaar is zo  voorbij.

Ik zou gaan voor de common interface module.

 

Je hoeft het niet te gebruiken, je pleurt het gewoon in de kast.

 

Wat CDS je gratis aanbiedt, en je contract is maar voor een jaar....

 

Ik zou dit meteen doen.

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel 8 ci,s in mijn kast die Ik nooit gebruik, nja, hebben is hebben.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook een aantal...

 

AlphaCrypt Classic (2x)

Aston 1.03

Aston 1.03

Matrix Magic

AXAS

FreeXTV

Viaccess 2.6

Viaccess ORCA

Conax 3.4

Irdeto II

Quantis 1.3

HD+

M7CAM701

Nagra CI wit CDS

 

en nog wat meukus onbekendus

 

En nu dan ook de Joyne

 

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, Mimisiku said:

Op 16 april heeft Canal Digitaal de Discovery Network zenders uitgeschakeld op 9°E. Mijn module heeft kijkrechten tot 30-4-2021. Loop vandaag de zenders door, blijkt Discovery ID HD als enige nog wél beeld te geven echter zonder EPG...

Met een beetje pech vandaag dus vandaag nog beeld (tenzij??). Bij Digitenne was de 'grace period' 5 dagen.... Spannend wat er morgen gebeurd.. Toch nog een maand update op de Joyne CI?? Op 1 juni verdwijnen de zenders definitief van 9°E

 

IMG_1400.JPG

 

 

 

 

Nog steeds beeld op Joyne nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ben ik toch aangenaam verrast.. De module heeft tóch geheel onverwacht een update ontvangen...

 

IMG_1401.JPG

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heb jaren lang genoten van Joyne in zuid Spanje, 60 km ten oosten van Malaga,naar volle tevredenheid.

Heb een 70cm schotel  met Black Ultra Single LNB.en eennRebox Re2220-HD s-pvr.

Wil overstappen naar Can Dig. is dit allemaal nog te gebruiken  De Rebox zal geen probleem zijn en misschien een grotere schotel.

Weet iemand of de LNB nog bruikbaar is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

LNB is gewoon te gebruiken voor Astra 3.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij mij werd vandaag de 13 euro die ik normaal aan Joyne betaalde geïncasseerd met een automatische incasso van Canal Digitaal met als omschrijving 'periode juni'. Dat is toch wel opmerkelijk. Lijkt te suggereren dat ze in juni door blijven uitzenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou iig even bellen en vragen of ze in juni blijven uitzenden op 9 oost. Kleine moeite en voorkomt problemen als je zou willen opzeggen want de officiële opzegtermijn is een maand en dan moet je niet op 10 juli bellen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...