Ga naar inhoud


Joyne forum kan binnenkort verwijderd worden....


Mimisiku

Aanbevolen berichten


Ik vernam van een kennis dat de dealeraccounts geen beeld meer hebben ondanks dat de einddatum 31 Juli is. Vreemde gang van zaken. Daar zal CD wel de hand in hebben gehad. 😡 Nu zal het de dealers mogelijk verder worst wezen, maar wel wat straf van CD.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, henkie73 zei:

 

7 uren geleden, henkie73 zei:

en is er nog beeld ??

 

Ik kan alleen de fta zenders bekijken omdat ik nooit lid van hen ben geweest.

 

Alles komt hier prima binnen.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tot maximaal het najaar, wanneer de nieuwe huurder de transponders in gebruik gaat nemen.

 

Er is aangegeven dat tot 31 juli er signaal geleverd wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond was er nog beeld ... Volgens de info naar de consument tot 31 juli 2021...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Niks spannends aan. De club is failliet en de boel gaat dientengevolge uit. De transponders zijn al opnieuw verhuurd. Volgens CDS en TVV is 31-juli de laatste dag...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht er ook weinig spannends van. Mogelijk gaat de multiplex in één keer om met streams van de nieuwe huurder? Van het hele avontuur rest mij nog 1 klant die een FTA zender uit een Joyne frequentie bekijkt en andere van 9,0 de rest is al 2 maanden om. Heb nog een doos CI modulen liggen als aandenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ze verkopen aan Canal Digitaal. Hun nieuwe CAM803 is exact hetzelfde!! Uiteraard met andere firmware, maar dat laten ze ze dan maar omflashen naar Nagra CAK8…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha dus dat hebben ze met de oude Joyne modules gedaan, inderdaad je kunt ze helemaal naar wens flashen.   Overigens CAK8 bestaat volgens mij (nog) helemaal niet, ga maar op het internet zoeken, alle referenties verwijzen naar 1 winkel die schijft CAK8 en iedereen lult het hier na.    

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Mimisiku zei:

Je kunt ze verkopen aan Canal Digitaal. Hun nieuwe CAM803 is exact hetzelfde!! Uiteraard met andere firmware, maar dat laten ze ze dan maar omflashen naar Nagra CAK8…

Voor de hobby prachtig maar de kans dat CD 2e hands modules inkoopt is erg klein. Daarnaast, ik heb het over prof modules niet de blauwe consumenten modules. We hadden daarbij overigens te maken met een heleboel defecten, sommige modules tot wel een half jaar later storingen. Het begon met af en toe defect of blokjes en pas later compleet stuk, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, OFDM zei:

We hadden daarbij overigens te maken met een heleboel defecten, sommige modules tot wel een half jaar later storingen. Het begon met af en toe defect of blokjes en pas later compleet stuk, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.

Hallo.

Kan ik bevestigen. Ik heb 2 Joyne modules. Beide al moeten vervangen wegens defect. Overigens zonder kosten door de Joyne dealer vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Codx zei:

Aha dus dat hebben ze met de oude Joyne modules gedaan, inderdaad je kunt ze helemaal naar wens flashen.   Overigens CAK8 bestaat volgens mij (nog) helemaal niet, ga maar op het internet zoeken, alle referenties verwijzen naar 1 winkel die schijft CAK8 en iedereen lult het hier na.    

Ik kan niet in hun keuken kijken.. De klantenservice geeft zelf aan CAK8.. Als zij het al niet weten, hoe kan ik dat dan weten?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...